Verkoper Luxury pawn. Betrouwbaar?

Heeft iemand ervaring met Luxury-pawn?
Dit is een Nederlandse verkoper ook aanwezig op marktplaats.
Ik ben er een breitling tegengekomen maar zonder papieren. https://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-heren/m1309021211-breitling-colt-gmt-automatic-a32350-prof-2-band.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
Kent iemand deze verkoper?

Overal waar ‘pawn’ staat ren ik hard bij weg :grin:

En dan ook nog ‘Luxury Pawn’ hoe verzin je het.

2 likes

Ik zou inderdaad uitkijken met dit soort pawn shops.

image

(Misschien vragen of ze langs de AD willen gaan ?)

1 like

Niet doen!

Ik denk dat er binnenkort hier op Hf hetzelfde horloge aangeboden gaat worden dus is een stuk betrouwbaarder !

@royke74 kom er eens in met jouw topper :wink:

1 like

Die zal erst even nagekeken worden en dan waarschijnlijk in t blauwe deel aangeboden gaan worden idd :wink:

1 like

Ik heb van hem een horloge op MP gekocht. Transactie ging op zich prima, maar ging om een horloge van zo’n €1000 goedkoper.
Was ook een horloge zonder papieren.
Ik denk niet dat hij iemand moedwillig iemand zal bedonderen, het is een handelaar, maar je zult bij de overdracht zelf goed moeten controleren op echtheid e.d. want of hij dat met kennis van zaken doet dat weet ik niet en de kans dat je achteraf terug kunt bij problemen schat ik laag in.

Bedankt voor jullie antwoorden.
Ik ga deze dus voorbij laten gaan en het blauwe gedeelte hier in de gaten houden.
Dank je!

Ik heb hem paar keer gesproken en Breitling band aan verkocht. Heb eerlijk gezegd niet het idee dat hij onbetrouwbaar is. Prijs van die Colt is wel erg scherp. Je zou natuurlijk kunnen afspreken met hem dat je hem op proef meekrijgt om bij S&C hem even te laten controleren op echtheid en dat ze hem op de timegrapher leggen. Als hij een beurt nodig hebt kost dat wel een paar honderd euro.

Succes!

Wellicht een goed idee. Ook ik denk niet dat hij je wilt bedonderen en dit geeft je mogelijk de zekerheid die je zoekt,