Jammer dat ze vergeten zijn om de rijeigenschappen van BMW ook over te nemen
Inclusief fake sjoemelsoftware?
Als je dit horloge koopt ben je in ieder geval wel een boef
Groeten,
Stefan
Fiat Multipla? Da’s net masturberen met een kaasschaaf.
Interessant, maar pijnlijk.
Dit soort handelaren nemen die horloges niet mee vanuit het buitenland lijkt me, maar bestellen die gewoon online.
Tegenwoordig zal dat zeker gebeuren, maar daar is de douane wel heel alert op. Daar pakken ze die gasten wel op als ze kunnen. Ik kende vroeger iemand die ze gewoon in de koffer meenam, met tientallen tegelijk. Die verkocht ze in kroegen en deed zeer goede zaken. Dat is een jaar of 15 à 20 geleden. Hoe het nu gaat weet ik niet. Zal allemaal inderdaad wel internethandel zijn geworden
Als je pakketjes met 1 of 2 horloges tegelijk laat komen, zal het allemaal wel meevallen met de douane denk ik
Doet me denken aan een aflevering van Flodder
Hahaha… die heb ik niet gezien. Ik put uit mijn eigen ervaringen
De douane is bij mijn pakketjes altijd heel cordaat. Kan natuurlijk ook zijn dat dit enkel bij simpel geld innen het geval is.
dat moet dan originele echte software zijn?
Dit zijn vermoedelijk pakketjes met een waarde boven de 22 euro?
Scherp gezien!
Heel simpel , die rotzooi moet gewoon verboden zijn en zelf zou je het niet eens moeten willen…een nep Rolex pppfffff ga toch weg…loop je daar met je Sub…oh wacht ff ik kan het water niet in want dan word mijn Rollie nat van binnen gggggrrrrrrrrrrrr
Afgelopen week een Speedy Pro gezien uit China… Op zich wel leuk, maar toch doet het hem niet voor me… Maar mijn broer had hem gekregen van een vriend van hem die naar China was geweest…
Beter een echte Seiko dan een neppe Rolex. Hartstikke mooi dat deze verkoper is opgepakt.
En ik maar denken dat die gasten op marktplaats overal mee wegkwamen.
Top dat ie is opgepakt!
dan een ruit in mijn ster
Nu ben je de Vintage markt aan het beschrijven cq afzeiken.
Behalve de Sub