Verkoper neppe rolex/omega

Gewoon melden bij mp.
En 9999999 bieden

1 like

Het is eigenlijk belachelijk dat je dus 3 mag invoeren!
Het zou Verboden moeten worden!
Dat bedoel en vind Ik!!

Oh haha, ik ook!! :+1:

Ik heb zelfs een mailwisseling met Marktplaats gehad. De grap is dat ā€œreplicaā€ niet vermeld mag worden want dan wordt de advertentie verwijderd. Af en toe zie je nog wel ā€œ1:1ā€ staan. Feitelijk moet het horloge dus geadverteerd worden zonder de zeggen dat het fake is om geaccepteerd te worden. Heerlijke paradox.

Op MP zie je wel de boeven en de eerlijke verkopers. De eerste vragen niets en laten bieden. De tweede categorie vraagt gewoon 300 euro voor een gloednieuwe Omega Seamaster.

Ik meld al die advertenties continu aan MP. Geen idee of ze er wat aan doen maar wil toch de naƮeveling beschermen die denkt een mooie deal te krijgen. Een Seamaster met de helium valve exact op de 50 in plaats van net erboven is makkelijk te zien als fake. Er zien inmiddels ook mooie fakes met een open kast en een uurwerk dat er mooi uit ziet. Zonde als je daarin trapt. Om over complete fake dials op vintage horloges maar te zwijgen.

PS, ik ben wel 100% Omegaā€¦ :slight_smile:

1 like

Als ze er fake of replica bij zetten moeten ze het lekker zelf weten.
Maar heb er laatst 1 gemeld met een date just
Nep voor 3000 euro,
Heb je er geen verstand van denk je oh ik doe mee met die hype, leuke prijs en dan krijg je een kansloos kermisding.
Ook lullig.
Dus zie ik een nepper met zohn prijs erbij meld ik hem gelijk.

Marktplaats doet amper iets aan die gehackte accountsā€¦

Let it go brother, just let it go :grinning:

2 likes

Net nieuw bed gekocht en zag de verkoper zijn Daytona om de polsā€¦

Ik zei ā€œdaar heb je lang op moeten wachten zekerā€ ?

Neen helemaal niet, in Turkije gekocht. :rofl:

Hij was wel zo eerlijk. Siert hem. :wink:

Dient om te slapen he zeker op uw leeftijd :wink:

:rofl:

Klopt, de rest doen we op het wasmachine als het aan het droogzwieren isā€¦ spaart heel wat energie en tijd.

1 like

Zeg euh, laten we het netjes houden hier. :face_with_raised_eyebrow::joy:

Alles komt hier netjes uit hoor. :wink:

1 like

Inporteurtje. Hij is er eerlijk over nadat ik vroeg; ā€œwel erg goedkoop. Gejat of replica?ā€

Hij probeert dus niemand te bedonderen.

Bovendien hou ik niet van mensen die klikken.

1 like

Dat is wel stevig veel geld voor een fake.
Ik heb een tijdje terug een Fake Rolex daytona gemeld, het was geen ultra slechte nou ja alle fakes zijn slecht eigenlijk maar het erge was dat iemand er al 5000 euro voor had geboden.

Wat mij opvalt is dat bij de beschrijving van zoā€™n fake horloge, vaak staat dat het uit een erfenis komt :thinking:

1 like

Nephorloges??? Het zou niet mogen!!! Het wordt zo langzamerhand een sport om zodanig nephorloges te fabriceren dat ze in ieder geval van de buitenkant nauwelijks van een echte te onderscheiden zijn. Dus lok je oplichterij uit. Hoever en hoelang gaat dit door.???
Gelukkig zijn er ook nog voldoende horloges te krijgen welke aan mijn behoefte voldoen en welke in een prijsklasse liggen waarbij het mogelijk niet lonend genoeg is om hierin neppers te fabricerenā€¦
Maar zeker weten kun je dit ook al niet meer.

1 like

Het mag ook nietā€¦
Het probleem is dat je ze moeilijk allemaal kunt tegenhouden. Zoek maar Rolex op marktplaats op en ik denk dat minimaal 40% fake is.

Waren volgens een tv programma laatst waarom ze werden gebruikt idd in beslag genomen horlogesā€¦

Dat mag het dus ook niet. Ik ben een brave burger en hou me aan de wet. Maar het is niet mijn taak om iemand anders IP te beschermen. Kortom, ga me niet druk maken over iets waar toch niks aan kan veranderen. Mijn motto, control the controllables :wink:

Ik zie geregeld advertenties met extreem lage vraagprijzen. Volgens mij zijn dit ook oplichters; als je vraagt of je langs mag komen reageren ze niet. De advertentie is 2 zinnen en gebrekkig Nederlands.

Zo zag ik een Speedmaster reduced met Box&Papers waar de persoon in kwestie 395ā‚¬ voor vroeg