Verlanglijstje

Ik heb hem ook maar geleend van het internet (fratello) BB blijven altijd tof, voor mij persoonlijk wil ik een keer wat lichters erbij. Het is nu allemaal zwart, blauw of donkerblauw. Vandaar de witte Seamaster.

1 like

op het verlanglijstje staan er momenteel twee,
op één deze;

en op twee deze;

maar dit jaar zit het er nog niet in, hopelijk het volgende jaar :crossed_fingers:

5 likes

Wat een subtiel horloge is dat. Waanzinnig dun. Je hebt hier ook een met een regenboog bezel van dacht ik :+1:

Beiden erg mooi! Welke modellen zijn het?

1 like

Pfoeh, ja toch nog wel een aantal.

De Onda Azzure. Maar wordt niet meer gemaakt en er zijn er slechts 80 van… :grimacing:

De 39 Sub GMT.

De Aquaracer 200 en dan de quartz, want zonder datum, een mooie 40mm en voor mij begon het in de mid-nineties met een TAG Heuer quartz duiker.

En dan één van deze twee.

of

Met een voorkeur voor de laatste. Ja, ik ken de kritiek, maar ik vind 'm esthetisch gewoon heel erg fijn. En daar kun je verder weinig aan doen. :wink:

Maar voorlopig even niet, hoor. Heb er net weer twee bij en er moet sowieso nog wat weg. :grin:

5 likes

Zit al een tijdje deze in de gaten te houden.
Zou ik als mijn "daily " willen, om zo mijn geliefde vintage horloges wat te sparen.

Kleurencombinatie ben ik nog niet over uit.

4 likes

Momenteel 1 (budgettair bereikbaar) model op het verlanglijstje staan,
een Longines conquest VHP 43mm met witte dail.
Maar de bereikbaarheid is nu afhankelijk van de beschikbaarheid helaas.

Gister (zondag) in Amsterdam diverse winkels in geweest om te passen,
maar enkel de 41mm kunnen vinden in andere kleuren, of een witte GMT, ook in 41mm.
Online blijkt deze bij de meeste winkels (binnen NL) helaas ook niet op voorraad te zijn.

2 likes

Een Navitimer, en met voorkeur voor een bruine plaat, zoals deze Rattrapante bijvoorbeeld

of deze Datora

2 likes

Deze

Of deze

3 likes

Prachtig

Ik hoop dat je weet dat de foto een SPB143 is :wink:
Die zit hier nu rond de pols

En deze ligt in de watch winder :grinning_face_with_smiling_eyes:

Mijn wishlist op volgorde van prio’s:

En dan een van deze:

w400

En zoiets lijkt me ook top om eens te hebben:

5 likes

Longines!

Je moet hoog genoeg mikken. De sub is heel realistisch, de FP Journe niet.

Maar verlangens veranderen voortdurend; volgende week is het weer wat anders misschien.

1 like

Op dit moment 1: Hamilton Intra-Matic 68 Auto Chrono H38716731

https://www.youtube.com/watch?v=QQJ04kZu8hk

4 likes

dank je,
de eerste is; AQ6100-56L
en de tweede: NC0200-81L
met deze twee erbij zou ik kunnen zeggen dat de collectie volmaakt is :ok_hand:

Op mijn verlanglijstje zou een horloge staan die alle andere overbodig maakt. Ik heb hem nog niet gevonden.

1 like

De onderste vind ik mooier. Oogt veel klassieker

1 like

Ja dat volg ik wel! Het mooie is dat hier het wit nog steeds iets nets heeft. :grinning:

1 like

Deze

3 likes

Bij mij momenteel:

• Longines Heritage Classic

Alleen zou ik deze graag op de stalen bor band die er op het model met de zwarte wijzerplaat wel zit. Niet bij de witte wijzerplaat… mogelijk dat ze de hodinkee samenwerking met creme wijzerplaat met stalen band niet in de weg willen zitten.

Verder zat ik toch te kijken naar een Doxa 600T in oranje als zomerhorloge. Maar de kans dat ik die ga halen is toch wel klein.

8 likes