Voor mij juist de bovenste! Heb hem net opgezocht, heel tof en mooi geprijsd ook!
Zou ik ook ergens wel saai vinden hoor
Oeps!
My bad. De 143 is degene die op de lijst hoort. Keer omgehad, direct een klik mee!
Nice! Hoe is je ervaring ermee?
De speedmaster staat ook op mijn lijst maar meer in de catergorie grails. Misschien over een paar jaartjes als de kleine uit de luiers is en mn loonsverhogingen blijven doorkomen
De rest ziet er ook goed uit!
Ik zit momenteel in een fase van de hobby waarbij ik niet zoveel gelukkiger zou worden van nog een extra aankoop met deze top drie in roulatie. En nog de nodige vintage e.a. meuk. De Aquis draag ik nauwelijks, maar blijft wel.
Hier precies hetzelfde gevoel. En nog steeds heel blij mee.
Ja, top ding! Stalen band voelt wat licht aan, maar wel comfortabel. Ook goed te verstellen met halve schakels itt wat er wel eens hier op HF geroepen werd.
Hij lust ook prima lederen of mesh banden
Paar plaatjes voor de sfeer:
Herkenbaar
Verdomme deze foto is wel heel erg lekker, zet me nu toch weer aan het twijfelen
Bijstaande 3 woorden zeggen genoeg…Niet twijfelen
Haha het is gewoon zo dat na maanden in dubio ik eindelijk dacht dat ik wist dat de volgende de PRX zou worden, nu toch maar weer eens goed moet nadenken.
Binnekort maar eens allebei gaan passen!
Een PRX is toch ook wel mooi hoor
Wellicht bij Longines zelf bestellen? Betaal je alleen wel volle mep
Ik hoopte inderdaad op een NL shop zodat ik eerst de 43mm zou kunnen passen.
Verder is onderhandelen in een winkel vaak mogelijk, en eventuele garantie afhandeling makkelijker
Ik heb gelukkig veel van door mij verlangde horloges kunnen kopen (en soms weer verkopen want dan blijkt de klik er toch niet te zijn)
Maar uiteraard heb ik zoals iedereen een verlanglijstje.
Ik heb al sinds ik me kan herinneren een IWC Big Pilot op dat lijstje staan. Ik weet niet of ie er ooit gaat komen. Misschien als ik m een keer tegenkom voor een hele goeie prijs (zodat ik me niet kan beheersen).
.
Een Bell & Ross staat ook op mijn lijstje.
Een BR03-92 diver
of een BR03-93 GMT
.
En een Panerai. Model maakt niet uit, zolang het maar geen Radiomir is. Die vind ik brrrr. Er moet een crown guard op zitten. En sandwich dial.
Het zal waarschijnlijk zoiets worden:
.
Verder vind ik een Frédéric Constant Healy erg fraai
.
En misschien een IWC Aquatimer