Verleiding niet kunnen weerstaan.

Super voor je dat je er één heb kunnen bemachtigen :ok_hand:
Ben benieuwd als ie er is.
En nu dus wachten … :roll_eyes:

Ja kon bijna niet wachten. Daarom vanmorgen Fedex gebeld, want kon zien via T&T nummer dat ie al in Nederland was aangekomen. Vroeg of ik het pakje kon ophalen. Helaas zat het in een totaal pakket en dit was nog ingepakt en mag pas a.s. maandag de verzegeling eraf. Dit i.v.m. dure pakketten en verzekerd verzenden vlgs. de verzender. Dus toch wachten tot maandag.

1 like

…wat duurt zo’n weekend dan lang hè! Ga je nog iets Sinnigs doen voor de afleiding? :rofl: :joy:

Heeeel lang :roll_eyes:. Maar dit weekend Historische GP op Zandvoort. Genoeg vermaak dus​:+1:

1 like

Wie zou daar nou niet voor vallen? Mooie aanwinst!

Bedankt wederom allen voor de positieve reacties. Deze Sinn 103 St. is bijzonder door zijn oranje wijzers en cijfers en idem 1 chrono. Ook het gelimiteerde aantal van 50 stuks.
Als ik deze Sinn binnen heb stuur ik uiteraard foto’s. Zit ook al te broeden op een mooie band.

Ik zou daar zoooo slecht tegen kunnen :exploding_head::exploding_head:

Zorg wel dat je maandag thuis bent als de pakjesman komt :joy::sunglasses:

Ja zal het pakket volgen en kijken hoe laat ze denken te komen. :+1:

Kon toch niet wachten en heb de Sinn toch maar opgehaald bij het sorteercentrum in Oude Meer afgelopen maandag. Wilde ook het risico niet lopen, dat ik de bezorger zou missen. Hij is echt heel fraai. Foto’s volgen als ik de juiste band erbij heb gescoord.