Verleiding niet kunnen weerstaan.

Ja beste lezers, ik ben verleid.
Niet door een mooie dame, maar door een horloge.
Ben zelf een liefhebber van het merk Sinn, na enkele uitstapjes in het verleden, o.a. Omega, Oris etc.
Nu heb ik al enkele Sinn’s, maar deze had ik nog niet gezien. Het is een limited edition.
Pas uitgebracht in 2018 en erachter gekomen via het topic Sinn ony hier op de site.
Maar ik kwam er na enig zoeken achter, leve de computer en google, dat er al eens eerder een bijna gelijke limited edition aan 2018 was uitgebracht en wel in 2013.
De Sinn 103 St Roberto Ltd, wegens hun 15 jarig bestaan. Met een zeer beperkte oplage 50 stuks.
Erg fraai en dus gaan zoeken.
Ik kon nogmaals de verleiding niet weerstaan, nadat ik er 1 had gevonden op het internet.
En wel de enige op dit moment.
Dus deze aangeschaft, ben heel erg benieuwd als ik deze binnen heb.
Bijgaande foto heb ik van het internet.

53 likes

Hele mooie Sinn. Geniet ervan. :+1::+1:

Ziet er goed uit! Ben benieuwd naar je eigen foto’s!

Heel mooi! Veel plezier ermee :+1:

Netjes hoor!!

Heel gaaf horloge en een zeer zeldzame!

Mijn beste,

Dat is een verwachtingsvolle bestelling!!
Nog even wachten, om de pols en er dan lekker lang van genieten!!

Maar voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Wat 'n mooie Sinn! Een vd mooiste wat mij betreft.

Spannend om op een bijzonder horloge te wachten.

Zo te lezen is Sinn het horloge dat helemaal uw ding is, dat maakt alles compleet.

Qua Duitsers ben ik wel gecharmeerd van Nomos (Glasshütte)

1 like

Mooi man :ok_hand:

Bedankt voor de positieve reacties.
Ben zelf ook heel beniewd.
Nu nog het juiste bandje scoren.
Zwart met oranje zijkanten en oranje stiksels.
Tips zijn welkom.

Ik vind hem er erg goed uitzien op de foto. Krijg je vast geen spijt van. En leuk dat er maar 50 zijn. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

Mooi man gefeliciteerd :+1:

Heb al bericht gehad van verzending.
En ook van de vervoerder. Als het goed is komt deze Sinn 103 St. Roberto Ltd a.s. maandag binnen.

Erg mooi deze Sinn met een beroemd Zwitsers uurwerk, gefeliciteerd en veel plezier er mee!

Dit is een mooie, alvast veel plezier er mee.

Sinn is altijd top en deze is prachtig, helaas heb ik er geen meer (103StSa, 144StSa, EZM3). Wellicht in de toekomst weer.
Alvast veel plezier gewenst!

Jammer dat je geen Sinn’s meer hebt. Ze zijn inderdaad top. Koop al mijn horloges 2e hands en ze zijn nagenoeg allemaal als nieuw. Helaas worden mooie occassion Sinn horloges erg kostbaar. Komt omdat steeds meer horlogeliefhebbers dit merk hebben ontdekt.

1 like

Soms…, heel soms moet je je laten verleiden… :slight_smile:

Heel lang geleden in 2000 had ik ook een Sinn 104 TI AR chronometer met rode band heel mooi maar met mijn stomme kop ingeruild bij Gérard Neijenbrinks voor een Sinn 686 of zoiets.