Verleiding: Tag Heuer Monza Calibre 36 (Zenith El Primero)

Jammer van die onderste subdial die rond is ipv TV-style zoals de twee bovenste, voor de rest mag deze er wel zijn…

1 like

Ik vind het prachtig! Volgens mij had @XXoF er toch eentje gekocht laatst? Vraag anders ijn ervaringen even :slight_smile:

Ik ben een grote fan van de Monza, en zeker van de El Primero versie.
Ze zijn namelijk een paar ton duurder dan de gewone re-edition maar het is voor een geweldige mouvement.

Als je de juiste deal man vinden, pull the trigger. :wink:

Nee, deze heb ik niet gehad, ik vind hem nl. ook niet echt mooi.

Deze vergelijking gaat echt mank

1 like

Ben ik niet helemaal met je eens. Ik zie:
een kroon: check
twee pushers: check
datum op 6: check
zwarte leren band: check
stalen kast: check
zwarte wijzerplaat: check
tonneau vorm: check
automatisch uurwerk: check

:wink:

3 likes

Maar zo te lezen is er weinig animo en zit ik dus waarschijnlijk, nadat de flipperkriebel weer optreed, met een klok wat ik niet kwijt raak aan de straatstenen. En zal dus erg overredend moeten zijn met extra dozen wijn, flessen whisky, dinerbon etc. wil ik er ooit nog vanaf komen :slight_smile:

100% zeker de Monza…

Ik vind hem wel mooi, maar als je nu op dit model zoekt en je al deze reacties krijgt, dan daalt hij inderdaad wel een beetje in prijs bij de verkoop :slight_smile:

In ieder geval op dit forum… :wink:
Maar goed, misshien dat er op MP bijvoorbeeld meer animo voor is. Toch denk ik dat dit nooit een allemansvriend gaat worden, zoals bijvoorbeeld een Speedy.

@roelkalkboel Ik zie ook niet helemaal waar de vergelijking nu voor jou zo ontzettend ‘mank gaat’. Als ik nou een G-Shock had voorgesteld. Of een Bradley… :confused:
Nou ja, zal wel aan mij liggen. :grinning:

Ik vind em best mooi. Misschien niet zo iconisch of aanwezig als een hoekige Monaco, maar een stuk beschaafdere/elegantere verschijning.

Mooi horloge. Wat mij betreft niks mis mee!

Ik heb onlangs deze gehad en ook snel weer (hier) verkocht. Reden: hij draagt ongelofelijk klein. Op de foto leek ie erg gaaf, maar in de praktijk viel ie me tegen.

Schitterend horloge!! echt een heel mooi ding!

Ok

Mooi, dan koop je Pan maar Paul, ben je gelijk klaar!
Anders koop er 2, toch genoeg budget over.