Niet erg populair geweest dit horloge volgens mij. Naast de re-editon cr2110 / cr2114 met calibre 17 (Heuer logo) is deze cr5110 veel mooier vanwege de cijfers ipv indexen, positie datum en zenith uurwerk
Zal ik me laten verleiden tot aankoop?
Complete set gezien, maar prijzen liggen best uiteen, als ik zo kijk op chrono, ebay, watchrecon, dat ik het lastig vind de waarde te bepalen.
Ik weet niet wat de aanschafprijs zal zijn van de TH die Paul bedoelt.
Maar een Calibre 36 levert aanzienlijk meer op dan andere modellen met een lagere Calibre.
De vraag is of de prijs het esthetische tekort kan compenseren. Ik vind de kast te lomp, en ondanks de naam totaal niet sportief. Beetje vlees noch vis model. Ondanks het uurwerk raak je zo’n ding niet zomaar kwijt denk ik.
Heb m gehad (met caliber 36). Enige gave eraan vond ik t uurwerk. Kun je dus beter een andere EP kopen. Kast is nogal simpel afgewerkt en draagt erg klein op de pols.
Zeker niet een van mijn favoriete modellen. En als je zoekt naar een auto chrono; voor het geld heb je twee Hamiltons Pan Europ, die per stuk al minstens drie keer zo mooi zijn!
Edit: o.k., we kennen ze natuurlijk wel. Maar een plaatje voegt hier m.i. toch nog wel wat toe.
Dus, zoiets.
Achterkant vind ik wel mooi, trouwens.
Versus zoiets.
Tuurlijk, is wel 'n maatje groter. Maar een erg eenvoudige keuze, imo.
Smaken verschillen maar die Pan Europs vind ik stuk minder mooi dan de Tag.
OT, als jij hem mooi vind gewoon kopen, wel eerst even een "live"gaan bekijken aangezien dat toch vaak ander inzicht geeft maar buiten dat gewoon kopen wat jij mooi vindt en niet wat een ander mooi vind is mijn mening.
Ik vind het een leuk model met een eigen smoel. En zeer herkenbaar als (Tag) Heuer. Zou de meerwaarde van een El Primero er niet voor over hebben en voor de cal. 17 gaan. Denk dat je voor 1400-1500,- een leuk exemplaar op de kop kunt tikken. Succes!
Mooi horloge hoor, zeker met de Zenith in het vooronder. Dus ja, smaken verschillen blijkt wel weer.
Maar 't is wel een klein klokje hoor, moet je zeker ff passen.