Verliefd. Maar kan moeilijk kiezen

De plaats waar de kroon zit is ook heel persoonlijk.
Ik draag mijn horloges altijd voor de knokkel richting elleboog, dan maakt een kroon op 3 uur niets uit.
Ik heb een steinhart flieger van 48mm met de kroon op 3uur ,helemaal geen probleem. Ik kan me voorstellen dat wanneer je het horloge voor de knokkel richting hand draagt dat een kroon op 3 uur dan in je hand prikt.

groetjes Lenno

De X1 vind ik het mooist

Gr Pieter

De X-1 :+1:

Ondanks dat de wp wat drukker is vind ik hem meer in balans
en heeft een grote secondewijzer.
Het logo op 6 uur van de Spirit vind ik niet mooi.
Ik vind hem wel wat aan de prijs voor de specs.
Een alternatief:
http://www.countycomm.com/maratacpilotlarge.html
Toch is de X-1 een mooi ontwerp.
En als je verliefd bent…tja :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nog wat plaatjes van de X-1 het eerste Mach 1 toestel:

Grt.

Voor mij ook de X1, wat meer karakter en de wijzers van de spirit staan me niet zo aan…

X-1 ik kan niet wennen aan die Longines taartschep wijzers.

Nummer 1, heeft echt een eigen look.

Ik dacht wauw wat een super mooie klokjes! Maar na even googelen en real life foto’s te zien vind ik ze echt veel minder… Helaas. Maar toch de X1 voor mij.

Nou heb je ook wel de slechtste foto’s van het hele net gepakt, :wink:. Volgens mij zijn dit pics van Baselworld 2015. Het zijn foto’s waarbij de klok in een vitrinekast staat.

Maar goed. Ik ga er gewoon één bestellen. Is’t niks dan ruil ik hem gewoon, :wink:.

@Arie_Kabaalstra: is dat een Pliot1?

Goed zo! Ik ben erg benieuwd.

Absoluut de X-1… Die KS onder de 12 samen met de wijzers maken het voor mij een no go vlieger. Er staat er ook een X-1 op uhrforum btw.

gr, HJR

Dat is de P1lot one. Inderdaad een vlieger, maar wel een bijzondere. Titanium, kroon links en sandwich dial om maar wat te noemen.
Gemaakt door en voor leden van het horlogeforum in een gelimiteerde oplage. Met de zoekfunctie zal je heel veel vinden over dat gave project. Was echt een plezier om te volgen.

gr, HJR

Ze hebben juist een mooie instrument-look vind ik.

Grt.

Bovendien 1 vd 4 varianten. Jan & Co kunnen je er van alles over vertellen. Maar een hoop staat ook op de site www.subdelta.com/p1lot-one en de mini site link.

Ooow wat is smaak toch lastig: ik zou voor de X1 gaan, mooie indices, de eerste vind ik wat ‘leeg’ qua wijzerplaat. Wat leuk dat er zoveel verschillende smaken zijn hè, daarom dragen we zoveel verschillende mooie dingen!

Voor mij ongetwijfeld de x1, ziet er prachtig uit…

@marnixmoed en @H_J_R_: ik ken het project! Gaaf dat je er één hebt. Moet nog maar eens op ik zo zeggen!

X1, welke is het geworden? :slight_smile:

1 like