Verliefd

Hebben jullie dat nu ook wel eens? Dat je een horloge ziet en er direct op valt? Ik zag net deze op timezone, door alexps gepost. Ik vind 'm geweldig, lekker beetje retro… Ben benieuwd wat jullie vinden!

ja die is mooi,mooie plaat,mooie kast,hoe groot is dit horloge?

Oooh, mooi zeg. Zou tie ook als dames horloge kunnen dienen?? Iets voor mijn vrouw . Ik zoek nog steeds een automaat voor haar…

Pieter

Ik vind het een schitterend horloge! Als je ook nog eens fan bent van Frank Sinatra is het helemaal een ‘must have’

Oris maakt bijna alleen maar mooie en vooral eigen modellen.(mijn mening)

Als van Gelder in Amsterdam de juiste prijs kan maken voor een TT1 diver ben ik binnenkort in het bezit van Oris.

Ps: deze vind ik ook schitterend, hij kost 1945 euro.



De normale fligh timer kost 880 euro met lederen band.

waar is die"startknop" voor?

39x40 mm. Aan de grote kant voor een dames-horloge dus… Alhoewel, dat is natuurlijk wel weer mode… Die beweegbare “lugs” zijn ook leuk he?

Mooi, … eeuuhh… langer kijken… heel mooi…,
maar toch heeft n ronde kast nog steeds mijn voorkeur.

En ze hebben ook een speciale uitvoering met gangreserve indicator, en een aardig doosje:


Als je “startknop” draait dan beweegt de buitenste ring mee op de dial (driehoekje bij de cijfer12 geeft 10uur aan) is een soort 3e tijdzone (bij dit model dan)

Highstreet Schreef:

En ze hebben ook een speciale uitvoering met
gangreserve indicator, en een aardig doosje:

Dit horloge was me ook al opgevallen erg mooi, alleen een beetje duur voor een Oris vind ik persoonlijk. Ook een mooie maat voor een tonneau meestal vind ik ze te smal namelijk.

Wat voor prijs heb jij gezien Misha? en waar?

Het horloge zoals jij hier laat zien kost 880,- euro. (ik heb de catalogus)

Highstreet Schreef:

Wat voor prijs heb jij gezien Misha? en waar?

Ik heb de catalogus en daar staat de limited dus die met gangreserve voor 1980 euro in. De normale versie is er wel vanaf 880 euro.
De versie die je als eerste liet zien is 980 euro.

@ PieterG: Er is ook een lady date uitvoering te verkrijgen die iets kleiner is.

Hmm, automaat met gangreserve indicator… ik blijf het onzin vinden voor een automaat. Voor zoveel geld extra kun je beter een ander horloge erbij nemen, als je het mij vraagt.

Gerard

Tja, ach, bij een auto die op zonne-energie loopt wil je toch een energie-indicator, ook in de zomer? :slight_smile:

Heel mooi horloge. Eenvoudig en toch heel apart.

NB: zijn deze ook via Ebay te scoren?

Eddie.

Ik vind 'm mooi. Doe maar voor de limited…

Liefde maakt blind zeggen ze wel eens…

Zo ook in dit geval :slight_smile:

Highstreet, weet je al voor welke versie je gaat?

Heb deze vd week zien liggen bij Ace id van Baerlestraat. Niet mijn smaak moet ik zeggen en veel geld voor een Oris.