Verliefd!

Ik heb, naar nu blijkt, erg veel voordeel van het feit dat ik mijn partner heb geïnfecteerd met het horlogevirus!
Ik draag namelijk sinds twee weken zijn Tissot LeLocle (automatic chronograph valjoux) en ik ben er helemaal verliefd op! Ik weet helemaal niet waar alle functies voor zijn, maar ik vind het prachtig om via de glazen bodem naar het uurwerk te kijken en het is een genot om het uurwerk te voelen tikken op mijn pols.
Ik heb me nooit gerealiseerd dat er zoveel verschil in de beleving is van het dragen van een quartz uurwerk en het dragen van een automaat. Ik kan me niet herinneren dat het handopwindertje dat ik vroeger droeg ook zo tikte. Dat hoorde ik wel, maar voelde ik niet. Maar ach, dat was ook een speldeknop vergeleken met dit horloge.

Ik ben benieuwd of mijn volgende eigen horloge ook een automaat wordt of dat ik toch zwicht voor het uiterlijk en kies voor een quartz. Of misschien een handopwinder. Ik zag dat Hamilton een mooie heeft…

Dag Laury,

Tissot heeft ook leuke damesmodellen, ook automatisch. Dat vind ik persoonlijke het mooie van Tissot;

betaalbare horloge’s, goede kwaliteit en voor iedereen!

Op deze site kan je wat (automatische) damesmodellen bekijken incl. prijzen:

http://www.orolus.com/tissot.shtml

Mijn meisje draagt ook voornamelijke herenhorloges, lees mijn horloges :wink:

Laatst heb ik een Monster gekocht en die vindt ze helemaal geweldig, ik geloof dan ook niet dat ik die ooit zal dragen…

Veel plezier met je Le Locle!

Je hebt een goede smaak Laury, dat valt niet te ontkennen.
Het overkomt mij ook regelmatig dat ik een horloge koop die door mijn vrouw gedragen wordt. Zo ben ik er ook al 3 kwijtgeraakt. Maar ze is nu zelf ook driftig aan het kopen. Zo heeft ze onlangs een dames Breitling gekocht.

Er is zoveel leuks te koop, dus leef je lekker uit zou ik zo zeggen.

Oh ja… enne die Tissot… die geef je niet meer uit handen… :wink: want die is de basis voor je passie geworden.

En zo raakt een mens dus besmet met het horloge-virus… :smiley:

Ik denk niet dat je het horloge voelt tikken, maar de rotor van het opwind-mechanisme voelt draaien, vandaar dat je dit bij je oude handopwindertje niet voelde :wink:

Ruud

Laury, er is toch een ‘nadeel’ aan het infecteren van je partner: het budget voor de horloges moet je nu delen:(, maar dat heeft weer als voordeel dat je er samen van kan genieten:)

Och Och, had mijn vriendin gisteren toch echt mijn oranje monster om…reactie van mevrouw? “Leuk voor koninginnedag, mag ik???”:smiley: