Verloren een zilveren vestzakhorloge

Beste liefhebbers,
Ongeveer 20 jaar geleden ben ik een prachtig zilveren vestzakhorloge verloren. Aan ringen deden we niet. Het was mijn huwelijkscadeau. Het merk weet ik niet meer, wel dat je het aan vele kanten kon open klappen. Het was toen al antiek.

Er staat een inscriptie in “ Petra, 20 mei 1995’

Het is me wel wat waard om het terug te krijgen. Misschien lukt het wel via dit netwerk.
Ben benieuwd.

hartelijke groet

2 likes

Succes!

Als dit lukt, doe ik een dansje en post ik het hier.

1 like

20 jaar na dato haha…

Als hij bij je terugkomt gaan ik, @anon50762135EV, @25tien en @HanDavinci als chippendales een stukje voordragen op een volgende HF meeting

6 likes

Op deze manier help je niet echt. :wink: De vinder gooit hem alsnog in de sloot.

3 likes

Haha ohja…

Oke zonder Johan dan…

3 likes

Deal. Ik ga meteen zoeken!

4 likes

Ik begin alvast op goed geluk op de Oirschotse heide te zoeken.

Ook dit netwerk heeft gerichte zoektermen nodig.

1 like

Ga voor je zoeken.

2 likes

Misschien is een een foto ter verduidelijking wel handig!
En aangezien er al diverse mensen aan het zoeken zijn waaronder op de Oirschotse heide is wellicht een regio waar je hem ooit verloren bent ook wel makkelijk!

Daar laat ik iedere dag m’n hond uit, wel iets vergelijkbaars gevonden daar. Zal ie vast niet zijn!

1 like

Heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat via dit forum het horloge inmiddels is teruggevonden. Begin maar vast te oefenen met dansen…:laughing:

och ja weet je. Het was toen een kostbaar horloge. De inbreker heeft het misschien verpatst en wie weet heeft iemand op dit netwerk het te goeder trouw gekocht.

puur uit nieuwsgierigheid: waarom nu na 20 jaar gaan zoeken??

Natuurlijk heb ik indertijd aangifte gedaan. In de loop van de jaren heb ik wel wat uitgeprobeerd bv Marktplaats. Dit forum heb ik onlangs ontdekt. Het leek me het proberen waard. Als iets niet werkt moet je wat anders doen, toch?
Wie weet heeft een verzamelaar het in zijn bezit en kan ik het terugkopen.

2 likes

maar als ik de plank mis sla in waar het forum voor bedoeld is dan hoor ik het ook graag

Wanneer begint de ticket-sale :joy:

Nee hoor, lijkt me een prima reden om dit forum te raadplegen. Heb je een foto wellicht dat zou e.e.a. verduidelijken?

helaas geen foto. Toen was het nog analoge fotografie :wink:
Maar de inscriptie is natuurlijk uniek

Die inscriptie had ik ff overheen gelezen, ik snap het :thumbsup: