Verloren / gestolen bij vervoerder Cartier Tank Francaise.

Hallo mede forumgebruikers,

Mochten jullie per toeval dit horloge tegen komen, zou u ons dan kunnen informeren aub.

Het horloge is vermoedelijk gestolen bij de vervoerder, verloren gegaan lijkt me niet daar het nog prima volgbaar was tot Charleroi verdeelcenter.

2465872993UF W51011Q3 model 2465

afbeelding

Het wordt aangemeld bij de gestolen en verloren horloges van Cartier, dus als het ooit binnen komt voor service dan wordt hij in gehouden.

Mvg
Koen

16 likes

Niet verzekerd?

1 like

Jawel, maar daarom wil het niet zeggen dat we ze niet graag terug vinden indien mogelijk. :wink:

Ben al aan het rondkijken op het www voor een vervangend horloge aan te kopen.

3 likes

Ohh balen…

Nee, ik heb ooit hetzelfde met een premium smartphone gehad welke uit een bekend reparatie centrum terug kwam, bij Rotterdam was het ineens verdwenen bij het inladen in de auto van de koerier die 'm moest bezorgen.

Tenzij anders afgesproken is de verzender verantwoordelijk. De telefoon fabrikant heeft uiteindelijk ook een vervangende nieuwe telefoon gestuurd. De fabrikant claimt weer geld bij de verzekeraar.

Uiteindelijk draait altijd de verzekering ervoor op en die verhogen gewoon de premies als het te vaak gebeurt. Uiteindelijk is op onderzoek gaan veel te duur en meestal zinloos. Zo financieren we allemaal samen dus deze vorm van criminaliteit.

Ik hoop van harte dat je er geen financiƫle schade aan overhoudt en dat de Cartier boven water komt.

1 like