Verloting als dank aan dit Forum

Beste horlogefanaten,

Dankzij een tip op dit forum ben ik in het bezit gekomen van een horloge waarvan ik nooit gedacht had deze ooit te kunnen bezitten.

Een paar dagen geleden heeft Peter (Forumnaam ‘2006’) een discussie geopend omtrent een veiling op Ebay. Het betrof de Omega CK-2915, de oer-Speedmaster uit 1957.

Inmiddels heb ik dit prachtige horloge in mijn bezit.
Als blijk van waardering voor de tip wilde ik Peter een exemplaar van de Omegamania-veiling catalogus cadeau doen. Echter Peter had al een exemplaar.
Hij kwam met het voorstel om de catalogus te verloten onder de deelnemers van dit Forum.
Dat lijkt me een uitstekend plan.

Hier de spelregels:

je dient minimaal 1 maand lid te zijn van dit Forum
je hebt nog geen exemplaar van de Omegamania catalogus
Je hebt minimaal 1 Omega horloge in je collectie.

Iedereen die mee wil dingen naar deze prachtige en zware catalogus kan een Privé Berichtje (PB) aan mij sturen, met daarin de vermelding van het mooiste Omega horloge in je verzameling.

Mijn vrouw zal woensdag 25 november omstreeks 18:00 uur een naam uit een bak met lootjes trekken. Onze trouwe franse Buldog en ikzelf zullen bij de trekking aanwezig zijn om te kijken of alles eerlijk verloopt.

Ik zal dan contact met de winnaar opnemen voor de adresgegevens, en zal het boekwerk kosteloos toesturen.

Nogmaals, bedankt Forum, en vooral ook Peter.

leuke aktie (tu)

helaas heb ik geen omega meer of telt het ook als er nog 1 komt :smiley:

Leuke actie en ik doe graag mee!

Twee Omega’s in bezit:


En ik ben zelf ook al een tijdje aan het denken welke ik het mooiste vind… ik ben er nog niet. Ze zijn gewoon te verschillend.

Dat is een leuke aktie ik heb een omega p.o. ik heb inmiddels alles afgelezen hoe ik een foto op het internet krijg heb je nog tips ant ik ben nog van de houtskolengeneratie oh ja ben ook nog in bezit van een boxer das de hond

Mijn beste,

Een memorabel initiatief deze verloting, en natuurlijk hoe deze verloting tot stand is gekomen.
Het getuigt niet alleen van een grote liefde voor het edele horloge, doch het getuigt ook van een grote mate van collegialiteit onder onze forumgenoten.
En dat siert jullie. (tu)

Vrede en alle goeds,
Coenraad.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Leuke actie Hans!! (tu)

(Ik mag niet meedoen want catalogus in de kast :slight_smile: )

hans

Ik ben zelf een Breitling fan maar ik vind dit een mooie geste van Hans aan de liefhebbers van het schitterend merk Omega.
Een applaus voor Hans.
groeten
Jack

Tof gebaar Hans (en Peter !) …(tu)

Alvast geluk gewenst met je oer-speedmaster en tevens een proficiat voor de toekomstige winnaar !

Met Vriendelijke Groeten,

Chris.

PS: Zelf doe ik niet mee, omdat ik vind dat de prijs eerder een echte Omega-fan toekomt… Zo heeft die alvast één kansje méér…:slight_smile:

+1

(tu) Goede actie Hans (tu)

Aangezien ik die catalogus al heb, zal ik afzien van deelname. Overigens is dit wel een top naslagwerk, voor vele uren leesplezier.

Leuke actie! Ik heb hem al, dus wens de deelnemers veel geluk! :slight_smile:

Tof Hans, ik heb nooit geluk in het spel, maar toch maar een pee-beetje verzonden. :)-D
Mijn allermooiste Omega is voor mij nog altijd de Marine Chronometer 2400…

Links op het plaatje.

Enne…krijgen we die beroemde Omega CK-2915 nu ook eens te zien ?
Of heb ik iets gemist ?

En dan natuurlijk ook een uitgebreid “Nivelacuso-review”! :smiley:
Die zijn steeds een waar genot om te lezen ! :wink:

Dank voor dit leuke initiatief, Hans!

Mijn enige Omega is een oudje, geërfd van mijn opa. Gaat natuurlijk nooit weg!:}

Er zit een (niet originele) zwarte band aan.

Ik heb een PB verzonden.

Gr Ron

Leuke actie!

We zijn natuurlijk ook benieuwd naar plaatjes van jouw nieuwe aanwinst!

Hier mijn mooiste, de Seamaster Cosmic 2000 (links):

PB is onderweg

Leuk idee! (tu)

Leuke actie! :~ Ik ben van de partij :wink:

Omega Seamaster Pro 300m 2254.50.00
http://www.mijnalbum.nl/Foto-EZPEALGV-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-PBIBPYVI-D.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SSZ64PCZ-D.jpg

Heb zelf nog geen 'eigen’foto’s/wristshots, omdat ik dit horloge gisteren heb gehaald:). Was op bestelling en gisteren kon ik hem dan ophalen!
En waarom dan niet de huidige/‘bond’ versie? (deze wordt als ik het goed heb niet meer geproduceerd): vind deze mooier door de wijzers en bezel en voornamelijk het geheel in combinatie met de Speedmaster-style band.

Goede aktie, maar helaas mag ik ook niet meedoen, ik heb al een catalogus.

Jammer of niet Hendrik een mooie verloting waarbij een doelgroep word uitgesloten volgens mij noemen ze dit discriminatie.
de ene heeft hem al de andere niet het juiste merk horloge.
maar blijf erbij dat de geste van Hans super vind.
ondanks het bovenstaande.

Ik ben het niet helemaal met je eens Oscar!
Ik vind het een top gebaar van Hans en ook begrijpelijk dat er wel selectie-eisen zijn.

Ik heb zelf geen Omega en kan dus ook niet meedoen!:wink:

Gr. Mark:)-D

Superleuke actie, ik heb zojuist mijn lootje in de beker gedeponeerd.
Hoop dat Mevr. Mennink hem er woensdag uitpikt…