Verloting kooprecht PMLE-18

Vanuit de PMLE 2009 actie is nummer 18 over.

Ik had deze eerst in een opwelling meteen te koop aangeboden, en verkocht aan Marijn.
Echter.
Er zijn meer mensen met interesse, en die hebben wel erg weinig kans gehad zo.

Wat nu.
Ik verloot hem, tenminste, het recht om hem te kopen. Dan heeft iedereen dezelfde kans om hem te krijgen, en heeft het veel op het forum zijn niet te veel invloed daarop (nogmaals sorry Marijn, maar dit lijkt me het beste voor de leden van het forum).

Het gaat dus om PMLE-18
Kost met stalen band: 105 euro ex verzending

Kost met de standaard lederen band erbij: 125 euro ex verzending.

Verzendkosten zijn 8 euro:
7 euro voor het horloge (pakketje)
1 euro voor het certificaat, deze verstuur ik apart in een A4-enveloppe.

Tot dusver doen mee:
Marijn
Golddigger
Nielsracing
Marnix_moed

Ik wacht tot zaterdag einde dag (24.00).

Ik heb een nummer gekozen, tussen de 30 en de 50. Deze heb ik op de foto gezet, ik kan dus niet meer veranderen.

Wie het nummer raad, of er het dichtst bij zit, kan de PMLE kopen.

Stuur een email naar rob at monsterwatches punt nl met je gekozen nummer.
Mijn vriendin zorgt ervoor dat het netjes verloopt.
(kortom, geloof me op mijn woord).

Ik overweeg nog een “troostprijs” te maken. Een PMLE, zonder gavure, zonder certificaat. Daar kan ik er een paar van maken, ik heb een paar extra wijzerplaten gekregen voor uitval. Deze zal alleen voor deelnemers aan deze loterij beschibaar gesteld worden.

Rob schreef:

Ik overweeg nog een “troostprijs” te maken. Een

PMLE, zonder gavure, zonder certificaat. Daar kan
ik er een paar van maken, ik heb een paar extra
wijzerplaten gekregen voor uitval. Deze zal alleen
voor deelnemers aan deze loterij beschibaar
gesteld worden.

Hallo,
Ik ben het daar eigenlijk niet zo mee eens. In principe hadden alle forumleden de kans om een PMLE te kopen. Sommigen hebben dit niet gedaan en hebben daar nu spijt van. Jammer dan.:stuck_out_tongue: Als er nu nog meer PMLE’s op de markt komen, verminderd dat de exclusiviteit van de PMLE van de mensen die al vanaf het begin bij het project zijn betrokken.
Uiteraard lijkt het mij geen probleem om een overgebleven exemplaar via jouw verlotingsysyeem aan te bieden. Op die manier hebben alle spijtoptanten nogmaals de kans om er eentje te bemachtigen.
Laten we het dus maar lekker houden bij de dertig exclusieve PMLE’s. :smiley:

groets,
rombo

Dank je wel, ik denk dat je een goed punt hebt !

Ik heb al gemaild. Succes iedereen :wink:

ik ben volledig met Rombo319 eens. Afspraak was 30 PMLE horloges met gravure, dat moeten er niet ineens meer worden. Er zijn kansen genoeg geweest om mee te doen. Gemist? Jammer dan! Verloting kooprecht vind ik wel een goed idee. Beter dan bieden! ben zelf enorm tevreden met mijn PMLE. Zou er ooit ooh lume or de seconde wijzer en plaat gezet worden?

Wat mij een beetje bevreemd is dat je het klokje in een opwelling heb verkocht, kan gebeuren.
Maar verkocht is toch verkocht? wel erg zuur voor Marijn.Althans zo komt het bij mij over.
En dat er anderen zijn die geen kans hebben gehad tja jammer dan je heb hem verkocht punt uit.En dat er anderen geen kans hebben gehad, dat hadden ze moeten bedenken toen ze wel te koop werden aangeboden.

Doorproduceren van de PMLE 2009 zonder inscripties lijkt mij geen goed idee en ook niet echt “netjes” naar de eigenaren van de echte Limiteds.

Lijkt Panerai wel hier! :wink:

wat mij betreft mag Marijn m

rombo319 Schreef:

Rob schreef:

Ik overweeg nog een “troostprijs” te maken. Een

PMLE, zonder gavure, zonder certificaat. Daar
kan
ik er een paar van maken, ik heb een paar extra
wijzerplaten gekregen voor uitval. Deze zal
alleen
voor deelnemers aan deze loterij beschibaar
gesteld worden.

Hallo,
Ik ben het daar eigenlijk niet zo mee eens. In
principe hadden alle forumleden de kans om een
PMLE te kopen. Sommigen hebben dit niet gedaan en
hebben daar nu spijt van. Jammer dan.:stuck_out_tongue: Als er nu
nog meer PMLE’s op de markt komen, verminderd dat
de exclusiviteit van de PMLE van de mensen die al
vanaf het begin bij het project zijn betrokken.
Uiteraard lijkt het mij geen probleem om een
overgebleven exemplaar via jouw verlotingsysyeem
aan te bieden. Op die manier hebben alle
spijtoptanten nogmaals de kans om er eentje te
bemachtigen.
Laten we het dus maar lekker houden bij de dertig
exclusieve PMLE’s. :smiley:

groets,
rombo

Vind ik ook. Dan is het gewoon een nepper imo. :smiley:

dreski Schreef:

Vind ik ook. Dan is het gewoon een nepper imo. :smiley:

Tegenwoordig noemt men dat een hommage :smiley:

On-topic:

Het is spijtig dat er mensen zijn die bestellen en dan afhaken.
Men mag er natuurlijk geen mening over vormen, je weet namelijk niet waarom hij/zij afhaakt. Dit wordt verwacht van iedereen.

Langs de andere kant is het ook niet leuk voor Rob dat hij blijft zitten met een horloge. Hij heeft er namelijk het geld in gestoken. (En dat is allemaal niet zo vanzelfsprekend, er zijn nog inkoopacties geweest … )
Ikzelf had hem dezelfde dag van de Rikketik nog verkocht aan een geïnteresseerde.
Wat zou je zelf doen?

Mijn excuses aan Marijn voor dit ongelukkige voorval.
Als buitenstaander vind je dit het eerlijkst, maar als potentieel koper is dat een steek.

Als laatste wil ik vermelden dat een verloting waarschijnlijk het beste is om te doen.
(Beter als ‘eerst is meest’, we zijn toch geen grootwarenhuis?)

Over die troostprijs: Elke pmle-holder trek een foto? :smiley:

Ik heb niet meegedaan aan de PMLE-actie, en ik heb ook niet direct interesse in het achtergebleven exemplaar. Dus eigenlijk heb ik geen recht van spreken. Toch wil ik een kleine reactie geven.

Dat er mensen zijn die Robs eerste aanbieding van het horloge hebben gemist, is uiteraard jammer. Maar tegelijkertijd zie ik dit ook gebeuren in het verkoopforum, op de Bay en genoeg andere plekken. Ik - en wellicht velen met mij - heb ook wel eens een horloge gemist omdat ik te laat bood of de advertentie te laat zag. Dat is dan jammer, maar zo werkt het met vraag en aanbod nou eenmaal.
Hoewel ik het idee van Robbie buitengewoon sympathiek vind, denk ik dat je het horloge gewoon moet verkopen aan de eerste geïntereseerde. Verder zou ik geen re-makes maken, want dan is de exclusiviteit weg.

Tot zover mijn bescheiden mening vanaf de zijlijn.

Op basis van de input in deze topic:
Ik verloot de laatste
Ik maak geen extra zonder gravure en certificaat.

Maar ik moet eerlijk zeggen dat het niet hard loopt.

Je hebt toch al 4 gegadigden, en maar één koper nodig?

Er is nog maar 1 nummer gemaild, dus het valt mee.

Die van Marijn!:D.
.

Ik denk dat er voor beide opties wat te zeggen valt.

Ik heb toch voor verloten gekozen omdat er mensen die interesse hadden en het al eerder hebben gemeld (in de lange treads over de PMLE te vinden) op deze manier toch een kans hebben.
Niet iedereen is op donderdagmiddag op het forum.

+1 rob

Vind het een prima oplossing van je.

Al met al zou ik het wel leuk vinden als Marijn hem toevallig weer zou winnen :+