Verontrustend geluid

Ik hoor sinds een week de rotor van mijn Omega SMP vrij duidelijk bewegen als ik het horloge wat heen en weer schut (roteer). Volgens mij was dit eerst niet het geval. Het horloge heeft een kleine tik gehad bij het sluiten van het kofferdeksel van mijn auto, kan dit er mee te maken hebben?

Guus

Hoi Guus,

Bij mijn automaten valt het me het ene moment op dat er een rotor in zit en het andere moment niet. Hoe meer je ernaar gaat luisteren, hoe harder het geluid lijkt. Ga anders even langs de juwelier, dan heb je duidelijkheid. Blijft hij wel binnen dezelfde marge lopen per dag?

Vr gr Ron

Dank voor jullie reacties. Volgens mij loopt hij nog steeds netjes op tijd, daarom ik zal het nog wel een tijdje aanzien.

Met vriendelijke groet,

Guus

amaille Schreef:

Hallo Guus,

Kan opzicht geen kwaad hoor, een rotor maakt nu
eenmaal geluid. De een meer dan de andere en
sommige maken heel ‘veel’ geluid. Mijn MSC kan er
ook wat van. Hou het even in de gaten maar maak
je niet ongerust.

Antoon

bij een 7750 lijkt het inderdaad net alsof de rotor van plan is eruit te vliegen :wink:

Hoi Guss,
Ik kwam het volgende nog tegen op het omegaforum:

http://www.timezone.com/library/omegafaq/omegafaq631683533963409015#Defects?

Misschien staat er iets bij of kun je op het forum jouw vraag stellen.

Vr gr Ron

Dank je Ron, ziet er uit als een interessante site. Ik zal hem eens bestuderen.

Met vriendelijke groet,

Guus

Als je horloge tussen de kofferklep en de rest van de auto zat bij het sluiten, kan dat er zeker mee te maken hebben ja…

Ik kan de rotor van mijn Omega Speedmaster Date altijd goed horen, vanaf het begin dat ik het horloge had. Heb ik nooit als een probleem ervaren. Ik ben er altijd van uitgegaan dat dit zo hoorde.

groet.