"Verouderde" Seiko SKX met vocht schade

Ik vind het geinig. Het horloge krijgt direct een vintage look eigenlijk…

Eeeh, dit bestaat???

1 like

Ja , in Japan was het even " in"

2 likes

3 likes

2 likes

Waaaaaat?

Vogens mij heb jij er een van me om de pols die met een vergrootglas een heeeeeel klein pikkie had op de zijkant, na twee jaar dragen.

Pfffff. OK, dat m’n Squale er wat afgeragd uitziet… Ik heb er net de tuin weer mee gedaan. :slight_smile:

2 likes

Kvind hem MOOI! Beter dan het origineel!

1 like

1 like

Ach ja, dat vernachelen van SKXen trekt wel weer over.

2 likes

1 like

Even lekker uitgewaaid op het strand en ons hondje keek me ook al wat twijfelend aan…:thinking:

Ik daarentegen vind hem helemaal leuk.:blush:

Het draadje doorlezende, blijken de meeste mensen het toch vooral “extreem niets” te vinden hetgeen ik best begrijp.
Immers in vele ogen is een keurige SKX moedwillig gesloopt en overgegaan naar een lelijk horloge.

Misschien maak ik van deze kast alsnog weer een keurige versie, wie weet maar voorlopig blijft hij nog even om de pols.:relieved:

Dank voor alle creatieve reacties, het is een leerzame middag geweest!:+1:

6 likes

Volgende project de Yellow ? :joy:

1 like

Never Frits, don’t worry! :rofl:

1 like

De hond vind ik wel helemaal :+1:

1 like

:relieved: toch lekker bezig hoor ! :+1:

2 likes

Keep on trucking Chris :thumbsup: Je moet vooral blijven doen waar het jou om is te doen. Resultaten komen wel…of niet…who cares zolang je er plezier in hebt. En natuurlijk ff weg bij moeder de vrouw…ook belangrijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

:thumbsup:

2 likes

Van de ene kant eeuwig zonde!!!

Maar…ziet er toch eigenlijk best wel gaaf uit zo!
Optisch goed gebruikte en uitgeleefde look.
En van binnen tip top in orde.

1 like

Gewoon lekker doen waar je zin in hebt. Ik heb nog een SKX dail liggen als je hem ooit weer wilt ombouwen👍

1 like

Ik begrijp dat je graag bezig bent met horloges.
Ik begrijp dat je gek wil doen.

Maar voor het mishandelen van een Seiko ga je naar de hel :scream:

Ach, je doet maar :slight_smile:

Ik heb nog een Padi die je kan ontwaarden :wink:

1 like

Oooohhh SHIT!!

Ik ga alvast mijn nomex overalletje aan trekken :grin:

2 likes

Dank je wel David!:+1:

Moet overigens zeggen, dat het me naast erg veel plezier ook om het leer-effect ging. Man wat een vak is dit!
Wijzertjes moet je eerst mee leren omgaan, een keertje kwijt raken en gevoel voor krijgen. Jubelen als je de seconden wijzer (edit: het seconden wijzertje) voor de eerste keer gemonteerd krijgt.
En aan het echte vak ben ik nog niet eens begonnen.:wink:

Top ervaringen en respect voor de horlogemakers onder ons en in het algemeen! :ok_hand:

2 likes