Verrassende nieuwe aanwinst, nooit gedacht

@floris fraai horloge zeg. Kende het merk niet echt, naam weleens gezien hier. Mooie toevoeging aan de collectie.

1 like

Mooi verhaal ik ga nu eens op Enicar zoeken op Google deze winkel is zeker alleen op afspraak te bezoeken? Heb wel interesse om eens te gaan kijken naar wat hij zoal heeft liggen mooie vintage Omega heeft ook mijn interesse had ie daar nog wat in?

Ze hebben echt een heel gamma aan interresante modellen van dress naar sportieve modellen, echt moeite om eens op regenachtige dag in te “duiken” op www zijn heel wat sites te vinden over dit merk :ok_hand:

Pb

Ik heb het toch maar besteld dat boek :blush:

2 likes

Neen, ik heb de divette in 1968 gekocht.(een eeuw geleden).en sorry voor het laattijdig reageren.

1 like

Wow vet ook dat je die al zolang hebt!!!

Hahaha mooi man, ja is leuk boek gewoon, al is het maar voor de heb :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

Check bladzijde 116 :stuck_out_tongue:

Jeutje wat een prachtige aanwinst zeg! En wat een mazzel! Ik zie er nog wel wat modellen tussen liggen die mij wel aanspreken, zal er eens heen rijden op een druilerige dag als deze :slight_smile:

1 like

Die mantagraph vind ik persoonlijk super tof, maar kan hem.simpelweg niet betalen nu, dus ja dan houd het op!

2 likes

Lekkâh Floris! Zie je wel dat je best wat kan vangen met vissen? Als je maar het goede aas gebruikt en je voederplek goed uitzet.

Gaaf ding man. Veel plezier ermee!

1 like

Ken het merk niet, wel heel mooi, geniet ervan

1 like

gefeliciteerd! En dank voor het leuke verslag!

1 like

:thinking:

Ja beter dan dat ik normaal visjes ga vangen hè :stuck_out_tongue::stuck_out_tongue:

1 like

Op zoek naar info over de vermelding “Hofmeijer Silvolde” op een Candino wijzerplaat kwam ik dit topic van Floris tegen :face_with_monocle:
Small world :innocent:

1 like

Mooi spul!

1 like

Joh nooit gezien, mag ik daar een foto van zien?

1 like

Natuurlijk Joris, ik moet bekennen dat ik het ook voor het eerst zag.:face_with_monocle:

(De Enicar sticker erbij om on-topic te blijven :wink:)

1 like

Wat gaaf, uniek stuk zo!

1 like