Mijn rolex is verroest van binnen.Gassan had het even uitgerekend 3250 euro ,dat is me te duur (rolex zonder papieren)weet iemand een horlogemaker die het kan repareren hoeft geen rolexuurwerk te zijn .of iemand met een andere oplossing ?
Als je misschien het model of typenummer hier kunt plaatsen met wat foto’s dan kun je wat gerichter advies krijgen. Anders kan het geen kwaad om een aantal horlogemakers vrijblijvend een offerte te laten maken (daarmee kun je ook vaak een betere prijs bedingen).
Probeer Wesselink en Vreeker eens in Alkmaar.
http://www.uurwerkreparatie.nl/
Alleen er zal geen ander uurwerk dan een Rolex in een Rolex horloge gaan.
Maar onze vrienden aan het Damrak sturen de boel op naar Rolex (voor zover ik weet) en dan betaal je iig de hoofdprijs.
Toch raar hebbie een rolex mag er evt ander uurwerk in.
Weet niet welk model het is, Danielle, maar ik zou een 2e hands DJ kopen en het uurwerk over laten zetten door bijv. W & V in Alkmaar, tenzij het een flinterdun handopwinduurwerk betreft uit bijv. een Cellini…
Ben ook wel benieuwd naar het verhaal achter deze Rolex.
-welk model / leeftijd?
-bekend hoe hij in deze staat is geraakt?
-heeft Gassan hem open gehad? Of is er ook andere schade?
Wellicht wat pics?
Voor wat betreft goede ervaringen:
Pikotech
Wesselink & Vreeker
vreemd een verroest uurwerk. Mijn oude Omega heeft enkele tientallen jaren stil gelegen en heeft nu een beurtje gehad. Er is geen enkel onderdeel vervangen en loopt super nu.
Groet Bert
Misschien zou je een pb haar moeten sturen, zodat het in haar mail komt. Dit zijn van die zo veel begonnen topics, waarbij de desbetreffende persoon niet meer reageert. Doordat zij geen melding meer krijgt.
Die naam ben ik toch ooit eerder tegengekomen in het uurwerk-herstel-wereldje en handel
't kan zijn dat ik ernaast zit… maar… één post?.. geen foto’s of verdere reactie van de TS?..
i’d say… Don’t feed the troll…