Vers hier

Na een prettige aankoop via een mede forumlid hier en een tijdje her en der meelezen heeft een advertentie mij ertoe gezet maar eens netjes te registreren.

Uiteraard zou ik netjes mijn hele leven hier kunnen vertellen inclusief de kleur van mijn sokken, maar laat ik het er voor nu op houden dat ik in enige mate een schoenen en horloge fetish heb.

Bij de laatste varïerend van (vloek geloof ik) quartz, automaten, digitaal spul en van nette analoge jongens tot G-Shocks aan toe.

Reviews en foto’s zal ik zo snel mogelijk laten volgen, maar m’n Seiko 5 begint te gillen dat ik naar bedje moet :wink:

Nou, je hebt in ieder geval een Seiko 5 en dat doet het hier altijd goed! :wink:
Welkom hier! Enne… we zijn dol op foto’s!

Hoi Flexofiel,

Welkom op dit mooie forum. Ik denk dat je je wel zult vermaken.
Pas je nou 's ochtends je horloge op je schoenen aan, of je schoenen op je horloge? :wink:

Groeten,

Martin

Welkom. Quartz is niet vloeken, namaak wel.

Zo heeft iedereen wat er zijn ook mensen die de figuurtjes van kindersuprise eitjes verzamelen en er veel geld voor over hebben. Ik hou het maar bij horloges.

Welkom.

Welkom Flexofiel! De kleur van jouw sokken hoeven we niet te weten. Dat weten ze bij de Nationaal Coordinator Terrorismebestrijding al! Van ons allemaal trouwens:).
En Quartz is niet erg hoor. Het zijn toch ook horloges? En voor sommige vroege modellen wordt behoorlijk geld betaald.
Wat we heel leuk vinden zijn foto’s…

Groeten, Tom Vreeken.

tjvreeken Schreef:

Welkom Flexofiel! De kleur van jouw sokken hoeven
we niet te weten. Dat weten ze bij de Nationaal
Coordinator Terrorismebestrijding al! Van ons
allemaal trouwens:).
En Quartz is niet erg hoor. Het zijn toch ook
horloges? En voor sommige vroege modellen wordt
behoorlijk geld betaald.
Wat we heel leuk vinden zijn foto’s…

Groeten, Tom Vreeken.

Nou, als ik heel eerlijk moet zijn… :wink:
Binnenkort komt daar ook nog eens G_Shock nr 3 bij, wordt maar weer eens een bezoekje aan de Bever voor nieuwe stappers…

Hennie Schreef:

Zo heeft iedereen wat er zijn ook mensen die de
figuurtjes van kindersuprise eitjes verzamelen en
er veel geld voor over hebben. Ik hou het maar bij
horloges.

Ik heb al te veel (kostbare/verzamel) hobbies vrees ik… :frowning:

Hallo Flexofiel,

Welkom op het leuge forum, het is hier gezellig. En, verder niet vertellen, ik heb ook een paar (lelijke) quartzhorloges. Maar voor het weggooien moet je niet bij mij zijn :).

Groet,
Alex

Welkom op het forum! (tu)

Welkom Flexofiel :slight_smile:

Mijn beste,

Van harte welkom op dit majestueuze forum.
Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Op het forum heb ik echt prachtige horloges gezien; jullie weten er raad mee.
Gezien ik gisteren zwarte sokken droeg i.c.m. een paar HanWag stappers m’n eerste review (oeps, die moet eigenlijk ergens anders) gebruikerervaring dus waar eenieder op mag schieten, meebeleven en delen:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,77258

Welkom Flexofiel.

Ik lees net dat wij elkaar wel vaker zullen ontmoeten in de aankomende topics.

Welkom, en met de schoenen fetish kan ik mee praten, Santoni :slight_smile:

@allen; dank voor het warme onthaal, er zijn dus ook nog vriendelijke fora :slight_smile:
Ik zal mijn best doen mijn klokonkunde zoveel mogelijk met jullie te delen.