Onlangs kwam ik er bij toeval achter dat mijn rechterpols flink groter is in omtrek dan mijn linker- ik dacht even te double-wristen met een horloge waar ik geen andere fatsoenlijke opslag voor bij me had. Dat bleek toch aanmerkelijk minder goed te lukken dan verwacht- rechts is ruim een centimeter groter in diameter dan links. Hoe zit dit bij jullie?
Masturberen is hier vrijwel altijd de oorzaak.
mijn diameter zou ik moeten berekenen, omtrek is beter te doen
Het loont om ook eens de andere hand te gebruiken. Net of iemand anders eh ik laat het maar aan jullie eigen fantasie over. En doublewrist probleem opgelost.
Omtrek/pi
ik heb er geen moeite mee maar TS haalt ze een beetje door elkaar…
Damn, je hebt helemaal gelijk Gedubbelcheckt op spelfouten maar zoiets simpels over het hoofd gezien… Ik geef de schuld aan de hitte
Links nog wel genoeg ruimte zodat het horloge niet te strak zit met de hitte. Als ik 'm rechts om doe krijg ik de band nauwelijks dicht. Geschat wel 1cm extra omtrek. Waarom? Tsja…
Rechts is de schrijfhand?
Dan is de rechter pols dikker.
Bij mij andersom, ben een linkspoot .
Ik heb dat met m’n ballen. De ene hangt nét iets lager dan de ander.
Ik merk geen verschil.
Beide even dik.
Maar werk ook met mijn handen.
Dus worden ze beide gebruikt
Mijn rechter wijsvinger heeft beduidend meer eelt dan links. En da’s gekomen sinds ik geen zakdoekjes meer gebruik.
Dat is tegengewicht om recht te lopen, schijnt dat dan je ene been korter is dan je andere.
Bij mij is de rechter wijs- en middenvinger soms gerimpeld.
Tot welk kootje?
Op schepen en langer van huis, moest je wat. Een oude schipper gaf me een ervaringstip: ga eerst 5 minuten op je hand zitten totdat het gevoel eruit is, dan is het net of een ander het doet.