Ik ben op zoek naar een Steinhart Ocean one met groene bezel. (42mm)
Nieuw leveren via website van Steinhart komt deze op een € 400, als ik het goed heb gezien.
https://www.steinhartwatches.de/en/ocean-1-green-723.html
Dacht via Ebay het wel goedkoper te kunnen, maar daar kom je bedrogen uit. Zonder papieren en met beschadigingen nog € 300 of zelfs duurder dan een nieuwe.
Zijn er diverse uitvoeringen van dit model? Of zijn de 2e hands verkopers een beetje onrealistisch?
Als ik op zoek ben naar een specifiek horloge gebruik ik diverse search engines, maar van Ebay blijf ik kilometers ver verwijderd. Sites die ik gebruik zijn:
Voor een nieuwprijs van € 400 zou ik niet naar een gebruikte kijken.
Maar ik kan ( en wil ik ook ) niet in je portemonnee kijken
Nee, kijken hoeft ook niet… als je roept krijg je een echo te horen. Lijkt wel een bodemloze put.
Zonder gekheid, nieuw voor 400 en 2e hands voor meer dan 400… ander uurwerk erin? Waar zit het verschil? Of proberen ze het gewoon?
1 like
die portemonnee van mij is van siepeltjesleer.
(als je er in kijkt, springen de tranen in mijn ogen 
1 like
Vraag en aanbod snap ik, echter is deze nog gewoon in de verkoop, dus schaarste is er niet in mijn ogen.
2e hands zonder papieren en toch een nieuwprijs hanteren is onwerkelijk, of zijn de huidige verkoopprijzen gezakt en hebben de eerste eigenaars er (veel) meer voor betaald.