Verschil tussen Breitling Avenger Skyland en de Avenger (2010)

Hallo,

Bij deze de vraag of iemand mij het verschil, liefst met foto’s, kan aangeven tussen de Avenger Skyland (Van ? tot 2010) en de Avenger (vanaf 2010). Kom er zelf niet uit w.b.t. de plaatjes op het net.

Heb bijvoorbeeld zelf de Avenger gepast en zag dat de grijze wijzerplaat erg licht van kleur is en dat deze (op foto’s) bij de Skyland toch een stuk donkerder lijkt.

Hoop dat iemand mij de verschillen kan laten zien tussen deze klokken.

Alvast mijn dank.

Wiggy

Zelf alweer wat wijzer geworden, de verschillen (voorzover bij mij nu bekend en als aanvulling op wat Jur reeds wist te melden in een ander draadje);

Skyland;
Witte cijfers en wijzers.
De grijze plaat is/oogt donkerder en geeft meer contrast met de witte cijfers/wijzers.

Avenger;
Zilvere ringen, cijfers en wijzers. (Bij Skyland variatie in de ringen, nog geen goed beeld van)
De grijze plaat is/oogt lichter en door de zilvere ringen, cijfers en wijzers valt het geheel een beetje weg.
Op de plaat staat Swiss made tussen de 5 en de 7. (Kan ook zeggen links en rechts van de 6).

Er zullen nog wel meer verschillen zijn, laat maar weten dan, mocht ik hierboven iets onjuist vermelden lees ik het wel.

Wiggy