Verschil tussen Tag heuer modellen?

Beste leden
Wat is het verschil tussen Tag Heuer WK1112-0 en de WK1112-1 ?
gr roel

Ik heb er even naar zitten zoeken maar ik zie ook het verschil niet. Ik dacht eerst aan het uurwerk of aan het productiejaar maar dat lijkt het niet te zijn… Kan je er helaas niet mee helpen maar ben erg benieuwd nu! :wink:

Bedankt voor het zoeken, nu zijn we al met tweeen benieuwd
gr roel

Hoi Roel,

Ook al heeft de 2000-serie weinig geheimen voor mij, ik zou het echt niet weten. Soms heeft de 0 een zwarte en de 1 een zilveren (of witte) dial voor zover ik kan terugvinden, maar de WK1112-0 heeft kennelijk een zilveren ipv zwarte dial. Het enige dat ik kan bedenken is dat de 1 alleen interne aanpassingen heeft en geen uiterlijke.

Je kan dus niks met mijn reply :wink:

Gr Hans

1 like

Met 3 personen nu :slight_smile:

2 likes

Ik heb het nu aan de klantenservice van TH in Zwitersland gevraagd, want dit gaat mij dus nooit meer loslaten! Jullie horen hopelijk nog.

1 like

Vraag gelijk of ze nog een paar schakels hebben ( gratis als reclame stunt of zo ) :slight_smile:

1 like

Voor zover ik kan vinden zit in de WK1112-0 een ETA 955 115 en in de WK1112-1 een ETA F06 111 uurwerk. Deze laatste is goedkoper, misschien dat ze bij TH moesten bezuinigen. De info hierover op internet is schaars dus ik weet niet zeker of dit juist is, ben benieuwd wat de klantenservice hierover te melden heeft.

1 like

Nou da’s al heel wat meer dan ik na een kwartier zoeken kon vinden! Welke schakels zoek je precies (typenummer en aantal), wellicht weet ik nog een adresje.

1 like

Dat zou topie zijn
Band heeft type nr FAA000 en zijn 17mm en blinken , liefst 4 , 3 is ook super
Gr Roel

1 like

Ga ik even voor je nazoeken!

Ik zie er genoeg op eBay staan, klantenservice TH heeft niks en verwijst mij ook door naar eBay :slight_smile:
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XFAA000.TRS0&_nkw=FAA000&_sacat=0

Dat zijn hele stukken met maar één losse schakel op ebay

Hmmm oké. Ik zal het verder in de gaten houden maar kan niks beloven. Moet je echt tegenaan lopen.

even een foto van de WK 1112-1

1 like

De dial kleur staat voor het koppelteken.

WK1110 zwart
WK1111 wit
WK1112 zilver
WK1113 blauw
WK1114 bestaat niet
WK1115 grijs (zeldzaamste)

Mika

Ja dat dacht ik ook, is vaker zo bij TH, maar in dit specifieke geval zijn zowel de 0 als 1 zilver.

even de mijne wk1112-1 en één van het internet geleend
dan zal het in het binnenwerk zitten zoals gezegd is geweesd

1 like

En we hebben nu al antwoord van de klantenservice van Tag Heuer:

Dear Mr de Ree,

Thank you for your e-mail and for inquiring about our products.

We herewith inform you that the only difference is with the movement :

WK1112/0 Quartz Men ETA 955.112
WK1112/1 Quartz Men ETA F06.111

@Rmen9 had helemaal gelijk dus!

Gr en fijn weekend allemaal.
Hans

1 like

Goed gevonden prijsverschil is 15 dollar, dus zal niet zoveel uitmaken
Fijn weekend voor jullie ook
gr roel

1 like