Verschillende type horloge dragers volgens Chrono24

Klik voor volledige weergave

17 likes

Patek, f.p. journe, Rolex
En de gewone sterveling? Staat die er ook bij?

4 likes

Mijn indruk van Chrono24 is dat het niet gericht is op de “gewone” man of vrouw.

2 likes

Seiko

homlesness_homeless_man

23 likes

Jahoor onder het kopje Breitling :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Leuk en treffend, héél treffend! :sunglasses:

Twee tasjes en een winterjas! Niet alléén een doordrenkte verhuisdoos? Weet je zeker dat dit geen Grand Seiko is? :rofl: :joy:

4 likes

Luister, gewone paupers tellen niet mee!
:sunglasses:

2 likes

Tja, net als met een horoscoop, als je er enige waarheid in wil zien lukt dat wel een beetje.
Maar het plaatje is intussen al een beetje gedateerd. Heb het zo’n 5 jaar geleden al eens voorbij zien komen.
Het is ook internationaal.
In mijn beleving hebben veelal woonwagenbewoners een Rolex, andere proleten een Breitling en bankiers een IWC.
Voor de paupers, zoals hier boven al naar gerefereerd werd, een Tissot, anders hadden ze wel een Omega gekocht.
En voor diegenen die geen verstand van horloges hebben zijn er merken als GuessCollction, Armani en Fossil.
Nogmaals, die is mijn beleving en niet gestoeld op enige feiten. Het is niet mijn intentie om mensen te beledigen.

Fijne dag!

3 likes

Ik ben linksdragend

Is dit voortschrijdend inzicht? In 2016 was het nog :

“Met enige pijn in het hart moet ik mijn Tissot Seastar verkopen”

Beetje trieste, domme en laaggeleide opvatting.
Wie geen Omega koopt is een.pauper… :face_vomiting:

Dat eeuwige gezeur over arm en rijk…

Ik ben te arm voor een Tissot of Seiko die afschrijft. Die afschrijving kan ik mezelf niet veroorloven. Daarom kocht ik een Rolex…

4 likes

Slim :point_up:️

Roept u maar? Welke titel krijgen omega eigenaars?

1 like

Prachtig woord. Die kende ik nog niet.

Tegenovergestelde van hooggeleid

2 likes

Volgens het gedateerde en al eerder geposte plaatje, kan je de omschrijving van tag heuer volgen.

Ik zie de gelijkenis idd… Tijd om alles anders te doen… Eerst een oude Jag kopen dan maar

Altijd +1 !
jaguar-e-type-fhc-04-1486123738-0db16721

E type?

Speciaal voor jou !