Verse aanwinst: Mijn eerste echte toolwatch!

Hoi allemaal,

Ongelooflijk hoe inventief een mens kan zijn. Om de innige samenwerking tussen verstand en gevoel te besloemelen, moeten er gegronde redenen verzonnen worden om een nieuwe aanwinst vooral toch prima te verantwoorden naar mezelf. Want nuchter bekeken is het niet strikt noodzakelijk dat er een nieuwe aankoop voor de pols wordt gedaan.

Toch, wanneer een deugdelijke argumentatie wordt gebruikt, kan het best weer.

Een toolwatch is iets wat nog niet in de collectie zat. Want een horloge wat niet steeds tijdens sleutelwerkzaamheden af moet, is echt iets wat ik nog miste.

Ja heus waar hoor :smiley:

Even evengoed gaat ie toch nog af >X

Groet,

Nico.

Mooi horloge! Gefeliciteerd!

(tu)

Fraai stukje oerzwitserse techniek en uitstraling.(tu)

ziet er goed uit, van harte met je nieuwe aanwinst (tu)

Mijn beste,

Proficiat met deze magistrale Zwitser.
Een Zwitser die je doet beseffen dat het aflezen van de tijd een geneugte is wat de speelse naam ‘Toolwatch’ waardig is.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Van harte gefeliciteerd met deze kloeke aanwinst (tu)

Als dat geen toolwatch is!

Heel veel robuust plezier ermee.

Hoi allemaal,

Iedereen vast bedankt voor alle leuke reacties. Het gekke is, dat met de aanvang van de hobby heel andere keuzes in horloges werden gemaakt dan nu.
Zoiets als dit had ik in het begin niet snel gekocht, toch na verloop van tijd ga je juist de verschillende designs waarderen.
Voor mij is het belangrijk om juist ook verschillende soorten van styling in de collectie te hebben, dat houd de afwisseling erin :wink:

Vond ik eens Breitling Colt op rubber op een gegeven moment leuk, toen deze voorbij kwam was de beslissing niet heel moeilijk. Vooral wanneer je ziet wat je krijgt voor je (dalende) Euro :sunglasses:

Groet,

Nico.

Persoonlijk vind ik dat Victorinox zich bij zakmessen moet houden en deze erg op een Breitling lijken. Maar wel een kwalitatief goed en mooi horloge.

Veel draagplezier!

TheWolf Schreef:

Persoonlijk vind ik dat Victorinox zich bij
zakmessen moet houden en deze erg op een Breitling
lijken.

En dat maakt ze net zo mooi !!! (tu)
Veel plezier met deze toolwatch !

Hoi,

Ik vind wel dat er snel gezien inderdaad styling overeenkomsten zijn met de Colt op rubber. Toch zijn de verschillen op de wijzerplaat, bezel en band erg duidelijk en groot genoeg. Geen kenner zal dit voor een Breitling aanzien, dat mochten ze willen :smiley: Daarbij komt dat de Victorinox lumen heeft waarbij je zowat een boek kan lezen. Zelfs s’morgens licht het nog wat op! Echt niet zinnig.

Ongelooflijk, en wát een waar voor je geld.

Bovendien een mooi degelijk afgewerkte solide en kloeke klok voor een superzacht prijsje. Zeker in vergelijking met de andere Zwitserse concurentie. Om het even in hetzelfde land van oorsprong te houden.

Ik ben er in elk geval superblij mee,

Groet,

Nico.