Verslaafd?

Met de bedoeling om mijn verslaving wat in te perken heb ik na een aantal jaren meekijken op t forum besloten om mezelf aan te sluiten. Weet nog niet of t een toegevoegde actie is om de wensen te beteugelen met al dat moois dat voor bij komt.Om jullie een indruk te geven even een paar fotos van mijn te grote verzameling.

71 likes

ik denk dat je het beter onder ogen kan gaan zien: er is geen redden meer aan… :face_with_peeking_eye:

6 likes

Welkom op HF! Maar of dit bijdraagt aan inperken… :thinking:

2 likes

Welkom!

Hier gaat het mis… :see_no_evil:

9 likes

U is niet meer te redden. :upside_down_face:

1 like

Welkom.
Geen zorgen, je was al tever heen

1 like

Welkom
Druk mee-posten en voor je het weet mag je gaan verkopen - niet dat dat helpt overigens…

Welkom op HF :+1:t2:

1 like

Hetzelfde had ik mij ook voorgenomen enkele jaren geleden.
Eigenlijk is het daarna alleen maar erger geworden. We zijn zelfs groter moeten gaan wonen. :lying_face:

3 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Horlogeforum - Welkom

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Het valt nog reuze mee.
Alsnog welkom bij de club.

1 like

Leuke collectie

1 like

Innige deelneming. :pray:

Welkom :grinning:

1 like

Leuke collectie en wees welkom. Wij zijn allen niet te redden, maar delen graag onze ervaringen :wink:

Ach, verslavingen zijn doorgaans niet zo gezond. Maar van horloges worden we hier alleen maar blij. Dat noemen wij geen verslaving, maar passie. Welkom bij je gelijkgestemden!

4 likes

Dan moet je absoluut niet hier zijn,
als je vind dat dit een grote collectie is, en werkelijk denkt dat je verslaafd bent
houden zo en z.s.m je eigen hier uitschrijven.

Hier gaat n.l je problemen beginnen.
Kijk maar wat je ermee doet, ik heb je gewaarschuwd :innocent:

4 likes

Welkom! En een Volvo, neem ik aan?

What else

2 likes

Run like hell!

en welkom trouwens.

2 likes

Welkom! Mooie collectie, je bent verloren :joy:

1 like