Verslag bezoek Breitling

Mooie Breitlings gezien?

1 like

Zeker, ik kwam ogen te kort :slightly_smiling_face:

2 likes

Heel leuk om te lezen. Klinkt als een bijzonder goed verzorgde reis, wat het gevoel voor het merk nog sterker maakt!

Een ding vraag ik me wel af…

Wat doet dit apparaat? :sweat_smile: Ik zie iets wat lijkt op een hamer en een vangnet? Is het wat ik denk? :thinking:

3 likes

Volgens mij gebruiken ze die om te testen in het kader van het cosc certificaat.

1 like

Mooie trip! En gelukkig zag ik nog wat good old wings in le chaux de fonds:slight_smile:

1 like

Heel gaaf dit! Lijkt me een topervaring :slight_smile:

1 like

Ik heb eens in een film van Breitling gezien dat ze hiermee een val simuleren (shock test). Ze slaan het horloge van t statief af, in t vangnet :disappointed_relieved:

5 likes

Gave weekend trip. Leuk om te lezen.:+1:

1 like

Ja, klopt. Simuleert een val van een meter.

2 likes

En jullie mochten ook je eigen horloge testen? :wink:

Mooi verslag en leuke trip! Lijkt mij ook vooral leuk om samen met je eigen kind, waar je de hobby mee deelt, mee te maken! :+1:

1 like

Hij is 24 maar blijft inderdaad mn kind :grin:

2 likes

Ah, best extreem voor dergelijke uurwerken! Heftig zo, zeker na al het werk wat erin zit.

Gelukkig hoort dit niet bij de COSC keuringen :smile:

2 likes

Mooie trip Ben :ok_hand:t2: Dit is wat je verdient als je zulke mooie stukken in je collectie hebt…

Geniet nog lang van de Breitling :+1:t2:

1 like

Mooie ervaring!:+1:

1 like

Gaaf zeg, wat een mooie ervaring! Mooie herinnering erbij en nu zeker weten dat je je Navitimer nooit meer verkoopt!

Dank voor delen!

1 like

Bedankt voor je verslag over het reisje naar Breitling, lijkt me erg leuk om zoiets mee te maken!

1 like

Leuk :+1:
Mooi om te lezen, ben gepast jaloers :wink:

1 like

Superleuk verslag :sunglasses::+1::pray:

1 like

Mooie ervaring!

1 like

Heerlijk leesvoer, so bij een ontbijtje.
Lijkt me een schitterende trip.
Schitterende navitimers ook trouwens. Wauw!!!

1 like