Verslag Stagehorloge

Hallo forumleden,

Een paar dagen geleden heb ik de vraag gelanceerd om het “Lip” horloge van mijn verslag te vinden. Misschien vinden jullie het ook leuk om mijn verslag van dit horloge te lezen? Zodoende heb ik besloten om het hier op het forum te zetten.

Ik heb mijn stage in breda gelopen in het schooljaar 1980 / 1981. Das al weer een tijdje geleden, maar dit horloge heb ik altijd een bijzonder horloge gevonden. Ik heb, samen met een klasgenoot, twee jaar na mijn stage een reunie georganiseerd met als doel mijn verslagen terug te krijgen. Zo gezegd, zo gedaan. De verslagen heb ik terug, maar een reunie van klasgenoten organiseer ik niet meer. Voor dat je iedereen gevonden hebt, ben je een 5 maanden verder en dan moet je nog een datum vaststellen. In totaal hebben we 7 maanden nodig gehad vanaf dat we begonnen zijn t/m de bijeenkomst datum. De dag zelf vergoede veel, want die was bere gezellig.

Veel leesplezier!

joop ik weet niet hoe ik dat verslag kan lezen gr.ron

Hallo Ron,

Ik ben daar zojuist ook achter gekomen en ga dat zosnel mogelijk oplossen.

Plaats het gewoon hier?

Dat was ook mijn bedoeling, maar ik heb iets vaut gedaan. Ik ben er mee aan’t werk om het te herstellen.

Hallo forumleden,

Als nog het beloofde verslag. Sommige pagina’s staan er dubbel in, maar dat is bewust gedaan. Op de foto’s heb ik in het verslag stickertjes met aanwijzingen geplakt. Op de 2e pagina heb ik de stickers verwijderd. Ook zie je op verschillende pagina’s bruine vlekken, die onstaan zijn in de loop der jaren, vanwege het gebruik van dubbelzijdig tape.















Nogmaals veel leesplezier gewenst.

P.S. Mochten jullie het nog te onduidelijk vinden, stuur dan je e-mailadres naar mij en dan stuur ik het word document rechtstreeks op.

Leuk stageverslag,
Toevallig heb ik het zelfde horloge hier in een boekje staan.

Hallo Peter,

Welk boekje heb jij daar? Scan eens een foto van het boekje en scan ook eens het artikel van dit horloge, als je wil! Ben er zeer benieuwd naar!

Alvast bedank voor de moeite.

Mooi verslag zeg. Ook nog allemaal handgeschreven!! :smiley: Tegenwoordig wordt alles zo van internet geplukt en ingeleverd op school…

Bedankt voor dit verslag!

jovadca Schreef:

Hallo Peter,

Welk boekje heb jij daar? Scan eens een foto van
het boekje en scan ook eens het artikel van dit
horloge, als je wil! Ben er zeer benieuwd naar!

Alvast bedank voor de moeite.

Groetjes Joop

Er is geen betere tik dan een uurwerktik.

Het is dit kleine boekje : http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,43426

Ik heb geen scanner dus even een foto`tje het is maar een klein artikeltje maar toch wel even leuk voor jou:

Hallo Peter,

Allereerst bedank voor de foto (ook van het boekje) waar het horloge opstaat. Staat er toevallig ook nog de andere twee versies in, waar ze het over hebben in de tekst? Waar kwam dit boekje vandaan, van de Slegte o.i.d.? Uit welk jaar stamt dit Wrist Watches boek? Voor nu weer ff genoeg vragen.

Het boekje komt van : The New English Bookstore in Amsterdam
Leidsestraat 52
020 6238283

Komt uit 2001.

Staat er toevallig ook nog de andere twee versies in:

Het staat vol met Lip horloge`s 37 bladzijden van de 368.

Hallo Peter,

Bedankt voor de info. Het ging mij speciaal om de zogenaamde “Jumping hour” horloge. Ga jij in mei naar de Rikketikbeurs en zou je dan het boekje eens mee willen nemen?