Daar stond ik dan afgelopen zondagmiddag even voor twee uur voor het raam. Tikkie zenuwachtig. Turend naar de weg die leidt naar de locatie waar we afgelopen weekend de GTG des Noordens organiseerden.
Chill muziekje op. Koffie, thee en oranjekoek in de aanslag. Vers aftershave-je in het nekje natuurlijk; ik vermoed dat het qua gevoelsbeleving aardig lijkt op een eerste live Tinderdate.
Tijdens een DM-gesprekje een tijdje geleden hier op het forum met Bart (@Bart1981) waren we het gauw eens; het was tijd voor een GTG regio Noord. Direct werd ook Tim (@Gniffub) aangehaakt, en zoals je weet; three is a crowd! Na een gezamenlijke oproep zaten we al gauw op zo’n 12 deelnemers uit de Noordelijke Provinciën.
En wat eerst nog tijden wachten leek was nu eindelijk zover; een voor een stapten de collega-horlogiofielen binnen. Veelal met een watchroll of box in de ene hand, en een alcoholische versnapering, hartige knabbel of andere snuisterij in de andere.
Na het gebruikelijke voorstel- en snuffelwerk was het ijs vlot gebroken. Alles kwam op tafel met een 3 uur durende horologische orgie tot gevolg. Man man man, ik ben nog steeds aan het nagenieten. Ik zal hier een foto delen, en wellicht dat wat mede GTG-ers er nog een paar aan zullen toevoegen.
Ik zie nu al uit naar de volgende GTG
Namens Bart, Tim en mij grootse dank aan alle deelnemers!
Was dit in het noorden ? Heb ik dit gemist had er wel bij willen zijn.
Helaas voor mij dan, als er weer een keer iets word georganiseerd in het noorden zou ik er graag bij willen zijn.