Verslaving?

Nu ik net een nieuwe klok heb gekregen voor mijn verjaardag, ben ik al weer aan het denken aan een nieuwe.

Hier is de link met de klok die ik pas net heb:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,132165

Dit wordt echt mijn dress watch. Voor gelegenheden, uiteten, etc. Gelegenheden waar er geen wilde dingen mee kunnen gebeuren. Hij heeft natuurlijk ook een speciale waarde voor mij persoonlijk.

Ik ben echt super blij met mijn nieuwe klok, laat daar geen misverstand over ontstaan. Maar de kriebels naar een nieuwe klok zijn er gewoon weer.

Zijn er meer forumgenoten die hier last van hebben?

Het lijkt me namelijk leuk om te kijken hoe erg een horlogeverslaving kan zijn.

Het is geen verslaving

Het is een virus en wel van de ergste soort HORLOGERITIS ADEPTUS en eenmaal besmet kan zelfs de beste dokter, psychiater of wat ook je niet meer helpen.

ge zult er mee moeten leven zoals vele lotgenoten met u

gegroet

ps.ik ben nu voor de 4e keer in therapie,en nee er is nog geen verbetering.

Soms gaat het wel heel even wat beter. Dan heb ik het zo druk dat ik weinig in de ‘te koop’ forums/sites kijk. Maar er is zoveel moois…

Ben er zelfs een paar jaar tussenuit geweest. Sessies bij de A.A. (anonieme analoogliefhebbers). Het komt toch weer terug. Dure grap.

Mijn verslaving is begonnen in m’n 6 levensjaar (het eerste horloge wat ik droeg van mijn oma het bandje was een elastiekje) ben nu 54 dus kun je nagaan dat je er nooit meer afkomt:+

Pas als het meer kost dan alleen geld wordt het een probleem…

Tja, een bekend verschijnsel onder de forumgenoten.
Heb je je nieuwe horloge net binnen (of nog niet), ben je al weer aan het kijken voor een volgende.

Mijn beste,

Zeer herkenbaar hoor.
Verlangens voeden onze ziel. Door te verlangen blijven we vitaal. En deze vitaliteit betekend geluk voor ons.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Bij dwangmatig-obsessieve handelingen adviseert Oom Piet Anafranil (1e keus), Seroxat of Fevarin.

Bij acute aanvallen (voor een etalage oid.) kan extra Valium worden genomen.

Verslaving? Nee, kan niet zeggen dat ik dat herken…

Het is GÉËN verslaving!!!:#

Godzijdank, allemaal lotgenoten, het is vreselijk …

LEUK !!! :wink:

Het enige virus dat zich via deze website verspreidt :slight_smile:

Groet
Mark

Geen medicijn, geen therapie, niets kan je hier nog van verlossen! Wat je verder ook doet, het wordt alleen maar erger! :smiley:

Als je steeds op een ander klokje kijkt hoe laat het is,dan is het te laat.
M.C.

Mijn vader hefet mij aangestoken. Bij mij is het zelfs zo erg dat ik niet zo makkelijk als bijv. dreski een klok weer akn verkopen… Pilletjes of behandeling helpen ook niet, dus gewoon maar aan toegeven he :)-D . Ach, mijn vriendin rookt. Wat zij wegstookt, spaar ik mooi op om zo nu en dan iets te kopen. Mooi excuuus toch :wink:

Niels

BETER EEN HORLOGE VERSLAAFDE DAN EEN

:wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

…en dan iedere keer weer thuis beloven: ja hoor schat, dit is de laatste…voorlopig…:smiley:

De belangstelling voor horloges heeft bij mij altijd wel gesluimerd maar sinds ik na de vorige zomervakantie in Turkije in mijn onschuld hier een vraag heb gesteld (en veroordeeld ben ;))hoe ze die neppers toch zo mooi en goedkoop konden maken heb ik in de laatste 8 maanden meer horloges gekocht dan in de afgelopen 10 jaar.

Niels2 Schreef:

Mijn vader hefet mij aangestoken. Bij mij is het
zelfs zo erg dat ik niet zo makkelijk als bijv.
dreski een klok weer akn verkopen… Pilletjes of
behandeling helpen ook niet, dus gewoon maar aan
toegeven he :)-D . Ach, mijn vriendin rookt. Wat
zij wegstookt, spaar ik mooi op om zo nu en dan
iets te kopen. Mooi excuuus toch :wink:

Niels

Het zoeken en struinen naar leuke exemplaren voor de juiste prijs is de halve pret. Dollarkoers en UKpond dagelijks in de gaten houden. Ik vind het gewoon heerlijk om weer een pakketje open te maken. :smiley:
Ik ben niet het type die eerst gaat passen bij de juwelier. Het is te gemakkelijk om online te kopen…

Leuk om al die reacties zo te zien.

Ik ben al een wishlist aan het opstellen, is wel zo handig.

En ik zeg maar zo. Het er naar uitkijken en het sparen is soms leuker dan als je het hebt.

Maar het probleem is dat ik niet kan wachten.

Ik wordt al gek nu ik tot 3 juni moet wachten op mn Edox.