Vertel me, mis ik iets? (op eBay)

Op eBay staat een Heuer Spirotechnique te koop. Met nog een dag te gaan staat het bod op $0,99 en 1 bieder. Mis ik iets? Of heeft het te maken met het land waar het horloge is? (Kazachstan). Wel 41x feeback (100%), maar telkens als koper.

http://cgi.ebay.com/RARE-and-authentic-Tag-Heuer-Spirotechnique-Watch_W0QQitemZ120390444247QQcmdZViewItemQQptZUK_Jewelery_Watches_Watches_MensWatches_GL?hash=item120390444247&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205|66%3A2|65%3A12|39%3A1|240%3A1318|301%3A1|293%3A1|294%3A50

Menno

“pay with paypal and the full price is covered” staat erbij.

ik weet het ook niet, je maakt de gekste dingen mee op ebay.

gokje wagen van 10 USD? :smiley:

reserve not met - denk dat je dat over het hoofd zag…

+45 $ voor porto

Dit zie je ook over het hoofd:

Item location: Almaty, default, Kazakhstan

dat KAZ had ik wel gezien, maar ik weet niet wat ik moet denken bij Almaty, default. Afgezien van het feit dat ik dit een van de lelijke Heuer automaten vind, heb ik toch heel uigebreid rondgekeken op deze eBay pagina. Wat blijkt: 100% score is behaald als koper. Dit is zijn eerste verkoop.
Op het WUSforum was het ook al een aardige discussie geworden met ongeveer dezelfde argumenten, doorkruist door een forummer die al eens zaken had gedaan met deze meneer en er heel tevreden over was.

Ik ben benieuwd waar dit op uitdraait!

Menno

Almaty is de nieuwe naam van Alma Ata. De naam ken je waarschijnlijk van schaatskampioenschappen. Gescchaakt wordt er ook.

Default betekent dat hij bij zijn aanmelding een veld niet ingevuld heeft, bewust of onbewust, who knows.

Bij iemand met 0 feedbacks als verkoper zou ik geen dure dingen kopen, zelfs niet als Paypal beweert dat je koop verzekerd is. Je hebt namelijk eigen risico en bovendien doen ze nog wel eens moeilijk als er iets aan de hand is.

En denk altijd aan de gans!
Die krijgt sinds ie klein is van een heel aardige man elke dag lekker eten.
De gans vindt het leven mooi en wacht elke dag met ongeduld op de komst van die aardige man.
Tot de 23ste december, dan krijgt ie geen eten en hakt die aardige man plotseling z’n kop eraf en verdwijnt de gans in de oven als kerstgans.
Moraal van de geschiedenis: ook iemand met 100% positieve feedbacks kan plotseling iets anders doen dan ie tot nu toe altijd deed.