Vertex m100

Hallo.

De vertex m100. Wie heeft m en wil er vanaf of draagd m toch niet?
Laat t me weten en wie weet komen we er aan uit.

Ik heb eventueel genoeg opties tot inruil bij intresse.

Mvg John

2 likes

En up. Zal lastig worden vrees ik

Ik heb geen banden met de verkoper
https://uhrforum.de/threads/vertex-m100.592103/

2 likes

Wel een optie al zit ik niet op uhrforum.
Stiekem blijven ze ook aan de prijs

De mijne ga ik niet verkopen…maar ik kan je wel vertellen dat die Duitse aanbieder gek is met zijn prijs, want als je Don ( eigenaar Vertex) een leuk mailtje stuurt en duidelijk maakt dat je in Nederland woont neemt hij de Btw en verzendkosten voor zijn rekening ( dan kost de m100 dus iets van 2500 euro) en je krijgt een hoop extra leuke goodies erbij.

Ps moet wel opmerken voor jouw beeldvorming dat de stalen band bij de set van de Duitse aanbieder normaal niet inbegrepen zit bij de standaard m100 set zoals bij vertex verkrijgbaar en bij gelijke aankoop met horloge na mail overleg vooraf ( prijsonderhandeling dus)ongeveer 125 extra euro kost. Dus de set als getoond bij de Duitse aanbieder kost direct bij vertex 2625 nieuw omdat don vertex wat aan de prijs doet en de btw en verzenden betaalt voor jou

5 likes

Dit is een zeer aangename tip.
Even dubben hoe ik dit idd in een mail fatsoenlijk ken verwerken.

Maar 2500? Kost op de dite al over de 3.

Behoren inmiddels tot mijn meest gedragen uurwerken, super happy met de M100 en de M60

3 likes

Beide mooi, maar de m100 toch echt wel de alleskunner

1 like

Als je op de Vertex site bent, het horloge aanklikken en dan zie je opeens 2 prijzen staan - de prijs exc VAT ( btw) is voor jou van toepassing omdat Don ,Vertex , de btw voor jou gaat betalen.

1 like

Toch intressant. Zou fijn zijn als de verkoop in blauwe gedeelte ook eens zou lopen. Nog zat wat weg mag hier

1 like

Succes met je ’ blauwe activiteiten ’ om geld vrij te maken.

Bedenk ondertussen of je de m100 manual wil (handopwinder, in de lijn van de originele dirty dozen Vertex) of de m100a welk nu op de site staat , deze heeft een automatische uurwerk erin.

Ik heb zelf de automaat, mijn vrouw de handopwinder want zij heeft smallere polsen en de handopwinder is een fractie dunner en valt beter om haar pols.(Diameter uiteraard wel gelijk)

1 like

Maar manueel ook niet nieuw te krijgen denk ik.
Daarnaast is misschien de 36 meer trouw aan t origineel. Maar de 40mm is met 20mm band ideaal

1 like

Zeker zo, kast diameter 40 mm met band aanzet 20 mm is een droom combi voor bandenwisselaars met eindeloze mogelijkheden…toen ik de onze kocht bestond de 36 mm uitvoering nog niet. Inmiddels deze wel gepast naast onze eigen horloges maar erg tevreden met wat we hebben.

1 like

Met deze tip kan dit topic ook gesloten worden. Scherper vinden in prijs wordt lastig

1 like

Ik heb er eentje… maar die blijft ook :innocent:

Heerlijk horloge en goede tip van @peterhenry
Ik had geen idee dat Don dat deed.

Moet ik je topic in het archief zetten? Of nog even laten staan?

5 likes

Laat maar even open. Ken m zelf ook sluiten.
Mooi horloge, maar zoals meerdere horloges ook wel een prijskaartje. Eerst nog meer ruimen, lukt dat niet schuif ik deze op mn wishlist en ga ik voorlopig voor een groene vario. Minder horloge maar ook voor veel minder geld.

1 like

Mocht ik ineens opruimwoede krijgen, zal ik aan je denken :wink:

Het kan zo maar ineens veranderen in deze hobby

1 like

Ook hier nog wel wat te ruimen

1 like

Oh, ben benieuwd wanneer t veranderd :rofl:

1 like

Er staat er al een tijdje een te koop op uhrforum.
https://uhrforum.de/threads/vertex-m100.592103/

1 like