Vertex M100A

Te koop. svp geen ruil of inruil.

Merk en model: Vertex M100A
Diameter: 40mm.
Leeftijd: 12-2022
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar):01-2026
Factuur en/of certificaat: de hele mikmak compleet.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Zeer complete set verpakt in een Peli-case met 2 extra orginele Vertex NATO, zwart leren Vertex band + de Vertex stalen band met micro adjust en een extra clasp, en zwart canvas band.
Verzendkosten of afgehaald in regio: Westland
Conditie (krassen, werking etc): zeer nette staat, wat lichte bandenwissel sportjes achterzijde lugs
Soort uurwerk en kaliber: Selita SW260-1
Vraagprijs: 1850,-

Vanwege flipperritus en omdat er nog een ander horloge onderweg is deze stoere field nu te koop

The M100A – The Vertex Watch Company

De lume is ongelofelijk en ik heb toch al heel wat horloges gedragen de laatste jaren, het zijn dikke opgelegde ceramische cijfers.

de foto hierboven is niet van mij maar dient als voorbeeld omdat ik niet zulke mooie foto’s kan maken.

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

44 likes

Op de bovenste foto heb ik het over 2 orginele Vertex NATO banden.

Maar in de Peli-case zat ook nog een derde Vertex grijze NATO :face_with_peeking_eye:

Dus keuze zat en de prijs gaat daardoor echt niet omhoog :wink:
€1825,- inclusief verzekerde verzending binnen Nederland.
Dan doe ik er ook nog deze toffe canvas bij.

Al met al dus : orginele stalen bracelet, let op de lume in de clasp met verstelling, plus een extra clasp, leren Vertex band, Drie Vertex NATO, en de zwart met leer canvas plus de olijf aged canvas.

Bij Vertex zelf is deze M100A niet meer leverbaar.

13 likes

€1800- inclusief verzendkosten :boom:

18 likes

De bodem is bereikt :hushed:

Inclusief verzekerde verzending Nederland.

11 likes