Vervloekte juweliers....

De dag begint met keuzestress! De TAG wel of niet in het doosje. Misschien een alternatiefje om de arm of toch de Carrera om arm en maar “naakt” naar huis? Uiteindelijk toch maar gekozen voor de TAG om de arm….

The story begins….

Afgelopen zaterdag ben ik afgereisd naar Nijmegen om mijn TAG weg te brengen voor een servicebeurt.

Na een vriendelijk onthaal bij Eugene van Baal, waar ik destijds de TAG heb aangeschaft, en de servicebeurt & aankoop van een nieuw bandje met de vriendelijke verkoopster had doorgesproken verliet de TAG mijn arm. Naakt als ik me voelde keek ik met een snelle doch gerichte blik naar het ORIS hoekje. Al maanden heb ik de ORIS big crown GMT (met groene band) op het oog. Daar lag hij …. in zowel de grijs/groene & zwart/groene variant. De grijze trok meteen mijn aandacht…. “WHOW, wat een klok”.

Zou ik… nee…. dat kan ik niet maken. Ik breng immers net een TAG weg! Nou vooruit…, passen kan toch geen kwaad… toch… uhhh… toch….

Eenmaal om de arm voelde vrouwlief ‘m al aankomen. Ja hoor… de nodige motivaties en excuses kwamen tevoorschijn om een eventuele aankoop te rechtvaardigen.

Na minuten kijken, draaien, verlaat de GMT mijn arm. Na nog wat woorden gewisseld te hebben met de verkoopster verlaat ik de winkel met een ORIS Catalog 2019.

Tijd voor koffie en lunch. De latte werd besteld en mijn pleidooi begon: “Schat, wat als ik nou eens wat klokjes weg doe en de ORIS aanschaf als goede casual”. “Dat groene past wel goed bij de nodige kledingstukken”., “past zelfs enorm goed bij de korte broek welke ik nu aan heb”… etc…

Het broodje was lekker, de koffie smaakte goed maar ik had maar 1 ding top of mind… THAT ORIS IS MINE! ………

Ladies and Gentlemen we are proud to present……

“The Force is strong, but the collection from “Van Baal” is stronger”

140 likes

Die is gaaf, heb hem gepast en wat een klatser zeg :grinning::grinning::grinning:

1 like

Haha, real smooth. Mooi ding! Oris maakt in haar segment sowieso goede horloges

1 like

Hahaha, stuur dat even als screenshot naar Peter, dat vindt ie leuk. :joy:

Gefeliciteerd met je aanwinst!

2 likes

Heb z’n info niet. Maar voel je vrij…: :grinning:

Mooie aanwinst ! Goede smoes ook, dan verkoop ik een paar horloges… :joy: Gebeurt meestal toch niet :grin:

2 likes

Haha, komt voor de bakker!

EDIT: ik kan zijn nummer zo snel niet vinden, dus dan hebben we even vaste klant @Number4 nodig.

Mooi ding zeg! Van harte gefeliciteerd met de aanwinst!

1 like

Haha heerlijk verhaal.
We zijn allemaal hier zo gek als een deur :joy:
Veel plezier met je nieuwe aanwinst :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd. Mooie aanwinst. Ik heb zelf de day/date propilot. Ook erg blij mee.

Geniet er van :+1:

1 like

Ergens lijken we wel een stel drugsverslaafden…

1 like

Daar zal je wel flink Van Baalen dat je niet sterk geweest bent en zo’n mooie NA gehaald hebt

3 likes

En… Wat ga je nu in het blauwe gedeelte plakken?

3 likes

Uhhhh … info volgt…

:muscle::blush::ok_hand:

1 like

Wat zoeken de heren ? Heb het niet mee gekregen :sweat_smile:

Edit: net gelezen en ja dat is het probleem als je zo’n fijne goede juwelier binnenloopt :sweat_smile: weet er alles van maar hij leest dit vast wel :wink:

2 likes

Mooi verhaal, nog mooier horloge.
Veel plezier ermee.
Enneh, geef je vrouw ook een cadeautje. Zo gaat ze er volgende keer ook weer makkelijk in mee :wink:

1 like

Done! :crazy_face:

1 like

Gefeliciteerd! Heel erg mooi! :smiley::ok_hand:

1 like

Prachtig deze Oris, ook de kleur van de dial vind ik erg mooi.

Goed idee om na “bezichtiging only” samen koffie te gaan drinken, dat heeft mij ook eens geholpen toen ik geheel onverwacht (april jl.) een heel fraai horloge, die voor mij bestemd was, bij de juwelier zag.

Veel plezier met je nieuwe Oris Big Crown!

1 like