Vervolg horloge-betalings-probleem

De verkoper wil alleen verzenden naar een Paypal Verified adres.

Maar hoe zie ik dat ?

Als ik inlog voor Paypal zie ik naast status: “verified”.

Maar als ik op Ebay met Paypal koop, laat is soms thuis bezorgen, maar soms ook op het werk van mijn echtgenote.

Is dat adres dan ook “verified” of hoe controleer ik dat ?

Thx

ik zou al afgehaakt zijn. Maar dat ben ik.

Inderdaad, moeilijk, moeilijk, moeilijk gedoe.

Ik neem aan dat je de verkoper bedoelt.

Jouw paypal adres is gecontroleerd door paypal. Als het goed is heb je ooit eens een copie van een gas en/of waterrekening of iets van dien aard naar paypal gestuurd. Dan is je adres zoals bij paypal bekend en dus gecontroleerd ofwel “verified”.

Bij het verzenden naar een ander adres als je paypal of ebay account zul je toch een ander adres aangegeven hebben.

Lucien Schreef:

Inderdaad, moeilijk, moeilijk, moeilijk gedoe.

Ik neem aan dat je de verkoper bedoelt.

Jouw paypal adres is gecontroleerd door paypal.
Als het goed is heb je ooit eens een copie van een
gas en/of waterrekening of iets van dien aard naar
paypal gestuurd. Dan is je adres zoals bij paypal
bekend en dus gecontroleerd ofwel “verified”.

Bij het verzenden naar een ander adres als je
paypal of ebay account zul je toch een ander adres
aangegeven hebben.

Ja maar volgens mij HEB ik dat al eens gedaan, want ik koop regelmatig op Ebay, en in Paypal zie ik een lange lijst van adressen, waar eigenlijk maar twee VERSCHILLENDE adressen in voorkomen: dat is mijn thuisadres en het werkadres van mijn echtgenote.

Maar is het een adres dat moet “VERIFIED” zijn, of is het de EIGENAAR van de Paypalrekening ?

Ik heb Paypal de vraag gestuurd.

PS: En kan ik controleren dat de rekening waar ik op stort ook “verified” is ???

Daarom doe ik niks met Pay-Pal want ik hoor er zo veel klachten over.
Ik koop op internet alleen met Ideal of een bankoverschrijving.

watchmen Schreef:

Daarom doe ik niks met Pay-Pal want ik hoor er zo
veel klachten over.
Ik koop op internet alleen met Ideal of een
bankoverschrijving.

Als koper is paypal beter dan overschrijving en ideal. Als verkoper is paypal een hel

watchmen Schreef:

Daarom doe ik niks met Pay-Pal want ik hoor er zo
veel klachten over.
Ik koop op internet alleen met Ideal of een
bankoverschrijving.

Welkom horlogeheren,

Leuk dat U ook wakker bent. Deze thread is een vervolg op de OP’s eerdere post, waar hij uitlegt dat “Ik wil een horloge van een particulier kopen in de US, maar meneer zijn bank wil niet mee . . .”.

Als U naar de VS kunt betalen met “Ideal of een bankoverschrijving” dan bent U de enige die ooit gelukt is :wink: Gefelicteerd!

Oh, sorry mijn fout … ik had nog even moeten herhalen dat het geld naar de US moet…:wink: