Vervolg op Watchadoooooo! (:D

Joehoe, hij is binnen! Voor mijn Seiko SKX007 heb ik de Watchadoo-bracelet besteld die Robbie de Monstermodder laatst ten tonele voerde. Ik ben het met hem eens: superdegelijk, lekker lomp-zwaar; je hebt echt het gevoel dat je wat in de hand hebt. Echt totaal massief roestvrijstalen schakels. Enig minpuntje was dat de pushpins, die standaard in mijn Seiko zitten, te dik waren zodat ik naar de lokale juwelenverkoper moest voor dunnere. Zie foto’s: hoe vinden jullie hem? Ik vind dat het van een “gewone” SKX007 iets echt aparts maakt.


En uiteraard de onvermijdelijke wristshot:

Ben benieuwd naar de reacties, ook die van Robbie409 natuurlijk. Hoop niet dat hij boos is dat ik niet op zijn Watchadoos wilde wachten :stuck_out_tongue:

Gerard

Ik ben zeker niet boos.

Goed dat ik weet dat ik ook dunne pushpins moet kopen :frowning:

Gave band!!

ik vind de band mooi , al denk ik dat hij bij een monster beter staat omdat dan de band ( een 20mm versie natuurlijk) beter aan de kast aansluit.
maar dat is dan natuurlijk een beetje muggenziften…veel plezier ermee ziet er goed uit (tu)

De band geeft het horloge een iets duurdere/ cheque uitstraling. En is op dat punt zekers geslaagd!!!
Succes met het trainen van je pols spieren nu !!!

mooie band/horloge alleen die aanzet is geen gezicht.

Inderdaad… die aanzet ben ik ook niet echt happy mee…

Zal bij een monster anders zijn, want die heeft een “overhang”, maar ik heb de 22 mm ook gekocht voor de skx007’s… mmm

Daar heb ik ook over getwijfeld, die rechte aanzet… zat daarom te twijfelen tussen deze en de standaard “presidential” stalen band van Seiko. Tot ik besefte dat de standaard Seiko rubberen band die er aan zat ook gewoon een rechte aanzet heeft. Toch valt je niets bijzonders op als die er aan ziet.

Bij een stalen band ben je nou eenmaal gewend aan een aanzetstuk dat meeloopt met de vorm van de kast, daarom valt het denk ik extra op dat deze recht is.

Als met al vind ik het zelf niet storend; had al plaatjes van deze band aan diverse andere horloges gezien, waarbij die rechte aanzet me wel telkens opviel, maar ik vind het wel iets hebben.

Iedere zeug z’n meug en elke gek z’n gebrek, daar zal ik het maar op houden… voor de rest vind ik het in ieder geval een zeer geslaagde match. Zo’n lekker log, zwaar horloge verdient gewoon zo’n lekker logge, zware band, en omdat het allemaal los scharnierende schakeltjes zijn valt hij heel mooi “glad” om de pols.