Zijn de threads, Rolex… en Leuk alternatief voor wie Rolex te duur vindt … verwijderd?
Ik wilde ze net gaan lezen, want ben net terug van vakantie…
Verder ben ik langs een AD in Antwerpen geweest van zowel Rolex als Omega.
Allereerst de nieuwe SMPc (blauw) en de Speedy Pro 3570.50 gepast, zeer mooie horloge maar de afwerking is naar mijn inziens toch iets lager dan de PO 8500.
Vervolgens naar de Rolex AD, de verkoper was veel vriendelijker dan de verkoper bij de Omega AD. Anyway ik vroeg om de Sub 116610 LN, maar hij had alleen de two-tone geelgoud-zwart en de Deepsea. Beide gepast en voelde net iets beter (kwalitatief) dan de Omega’s die ik had gepast. Dit was gewoon een gevoel en dan met de bracelet en de lunette, deze draaide veel solider/steviger.
Echter de 116610LN had een adviesprijs van €6990 en de Omega’s beide €3400. Als je dit in je achterhoofd neemt is het prijsverschil het niet waard omdat ze voor dit geld de SMPc en de Speedy Pro kan aanschaffen.
Maar als ik de Rollie vergelijk met mijn PO 8500, vond ik mijn Omega op de draagring na niet onderdoen voor de Omega. Maar wanneer gebruik je de draairing, me never, dus dat is niet zoon issue voor mij.
Door deze ervaring met drie horloges in een kort tijdsbestek ben ik een beetje confused wat ik nou wil voor een volgende aankoop… :S haha