Verzamelaars/liefhebbers in Limburg?

We houden het graag een beetje exclusief :)-D :stuck_out_tongue:

heren, we zijn maar met een paar limbo’s, en toch zoveel ophef, zijn jullie bang???:smiley: :smiley: :

Dat gele stuk is toch Belgie? :smiley:

Klopt, en wij hebben dus geen Belgisch Wegenvignet nodig over een tijdje, jullie wel :slight_smile:

Super, wist niet dat het verzoek om gewoon even ook in contact te komen met een paar regionale liefhebbers zoveel emotie los maakt.
Dacht dat het over horloges gaat,…

Ik vindt het super om op de 13de bijelkaar te komen. En lijkt mij dat bezoekers uit Rotterdam zeker welkom zijn. Als ze de barre tocht naar Belgïe willen ondernemen. Spreektaal Nederlands lijkt mij.

Groeten en tot de 13de.
Bernhard

Maak je niet druk Henrik! Je verstaat ze toch niet! :smiley:

:wink:

Dat is ook zo, misschien moet ik voor deze mensen http://limburgs.horlogeforum.nl openen? Kunnen ze de hele dag limburg “lullen”.

Nee, Hans, ook jullie moeten zo’n ding kopen, maar Belgen krijgen dat als korting op hun wegenbelasting terug. Jullie niet. Het grote nadeel van het Limbo zijn is dat je geen Belg bent :smiley:

Het lijkt mij dat iedereen hier in Belgie welkom zou moeten zijn, maar Rotterdammers? Dat is toch echt een of meerdere bruggen te ver lijkt mij :slight_smile:

JOH! :o

Dacht ook dat het hier over horloges zou gaan,… mijn vraag over regionale verzamelaars had niets met Limburgers te maken…

Groeten,

en sorry voor het opstarten van een heel ander onderwerp. Zou het graag willen sluiten en over ‘inhoud’ willen praten.
Bernhard

Gentlemen,

Ik heb 12 schitterende jaren in zuid-Limburg gewoond dus ik weet dat er veel reserve Belgen wonen (:smiley:

Jammer overigens dat ik er niet meer woon en dat het erg ver rijden is nu. Veel plezier op jullie avond!

gr

rare jongens die limburgers.
oscar.
een fries.

Verklaar je nader Heiden :slight_smile:

Misschien moeten we eens goed nadenken, als we bij elkaar komen, of we de rest van nederland toch maar een provincie van limburg maken, is alles opgelost, en kan de rest van het forum aanschuiven.:smiley: :smiley: :smiley:

Iedereen is welkom, toch?
Zeker ook Friesland,… die ik een zeer warm hart toedraag.
Groeten aan mijn schoonfamilie in Leeuwarden.

Wat je ver haalt is lekker zegt het spreekwoord :slight_smile:

Absoluuuuut.

Daarom heb ik een Luxemburgse vriendin met Italiaans bloed :slight_smile: :slight_smile:

Net als bij de Nieuwe aanwinsten zou een foto in dit geval verplicht moeten zijn! :slight_smile: