Verzameling horlogeboeken en catalogi

Mijn broer was een enthousiaste verzamelaar van horlogecatalogi, boeken enz. Die hebben bij mij een aantal jaren op zolder gestaan maar ik heb de ruimte nodig en moet nu de knoop doorhakken.

Er zijn twee kleine verhuisdozen vol met boeken en catalogi van o.a.: Audemars P, Breitling, Brequette, Blacpain, Eterna, Universal Geneve, Jaeger LeCoultre, Vacheron, Patek, Seiko, Glashutte, IWC, Zenith, Gran Perregaux, Omega, ChronoSwiss, Maurice LaCroix, Oris. Watchjaarboeken, special over: Patek P, GirardP, A Lange u Sohne. Sotheby’s catalogus 2005 en nog meer. Dit alles uit de periode van ca. 2000-2015.

Boeken o.a.: Horloges, William Balfour - Armbanduhren Kahlert, Muhe, Brunner -Taschenuhren, Hans Georg Plaut - Wristwatches, Brunner, Pfeiffer-Belli- 1001 Polshorloges Martin Haussermann

Ik hoop dat dit alles binnen het forum een plaats kan vinden; dus als je interesse hebt grijp je kans! Om een idee te geven heb ik een een kleine selectie van foto’s bijgevoegd, uiteraard laten die niet de hele collectie zien.

Mogelijk dat, bij geen reactie, er nog één up als reminder geplaatst wordt. Echter kort daarop gaat het aanbod definitief van het forum af.

Ik heb er een nominale waarde van €50 aan gehangen maar stel eerder twee goede rode wijnen op prijs als ruilmiddel :wink:

4 likes

Gereserveerd

2 likes