Verzameling van 423 horloges?

Toen ik pas bij het forum zat had ik alleen mijn Q&Q. Nu alweer op 8 horloges. Bedoeling was maar 7, maar denk dat ik dit moet gaan bijstellen :rofl::
Mochten jullie wat ik heb hier een lijstje.

• 5 Casio’s (Waarvan de Wave Ceptor WVA- 105H onderweg is)
  • 1 Fossil
  • 1 Q &Q (gaat nooit weg)
  • 1 Synoke (onderweg vond het wel geinig voor de prijs en las dat een medeforumlid er lang mee deed)

Gereedschap. Altijd handig. Keukengerei ook trouwens. :rofl: :joy:

1 like

Zet ik toch mijn vraagtekens bij 12 waterpomptangen
Of 18 steelpannetjes.

1 like

Verslaving? Koopziek? Ik kan er zelf nooit zo goed bij als mensen zo met geld smijten. Tuurlijk kun je met je geld als individu niet de halve wereld redden, maar heb zelf in het verleden meerdere malen mensen financieel uit de brand geholpen. Neem van mij aan, dat voelt beter dan een paar horloges kopen. Ben gek op mooie spullen, maar zo materialistisch ben ik niet ingesteld.

1 like

Gaat altijd wel eentje stuk. Althans bij mij.

Hoeveel horloges heb jij?

Ééntje stuk?
Dan is twee dus genoeg.
Zit je nooit zonder :wink:

Als je zoveel horloges hebt zal je ook wel personeel hebben om die te onderhouden en om ze zelfs rond je pols te hangen

Hmm als ik echt alles meetel kom ik ook wel op 150 horloges…er zijn er maar 20-30 die ik daadwerkelijk draag… het gaat allemaal om de verzameldrang en de koopervaring. 423 is een flink aantal maar niet waar ik steil van achterover stuiter…(12355 zou ik wel verbijsterd vinden :wink:)

1 like

Ik probeer sex met De Sint altijd te vermijden :rofl:

afbeelding

Met een jaarinkomen van 120k denk ik niet dat je er nog personeel op na kunt houden. Al weet ik niet de personeelskosten in Maleisie…

Teveel, zelf heb ik er 9 die ik geregeld draag en grotendeels door de hobby zelf zijn bekostigd. De rest - stuk of 70 - is allemaal verkregen voor de hobby/reparatie/verkoop/onderdelen. Een oude Seiko nieuw leven in blazen geeft mij meer voldoening dan een nieuw horloge kopen.

1 like

Ik zit zelf te denken aan 12 max.