Toen ik pas bij het forum zat had ik alleen mijn Q&Q. Nu alweer op 8 horloges. Bedoeling was maar 7, maar denk dat ik dit moet gaan bijstellen :
Mochten jullie wat ik heb hier een lijstje.
5 Casio’s (Waarvan de Wave Ceptor WVA- 105H onderweg is)
1 Fossil
1 Q &Q (gaat nooit weg)
1 Synoke (onderweg vond het wel geinig voor de prijs en las dat een medeforumlid er lang mee deed)
Verslaving? Koopziek? Ik kan er zelf nooit zo goed bij als mensen zo met geld smijten. Tuurlijk kun je met je geld als individu niet de halve wereld redden, maar heb zelf in het verleden meerdere malen mensen financieel uit de brand geholpen. Neem van mij aan, dat voelt beter dan een paar horloges kopen. Ben gek op mooie spullen, maar zo materialistisch ben ik niet ingesteld.
Hmm als ik echt alles meetel kom ik ook wel op 150 horloges…er zijn er maar 20-30 die ik daadwerkelijk draag… het gaat allemaal om de verzameldrang en de koopervaring. 423 is een flink aantal maar niet waar ik steil van achterover stuiter…(12355 zou ik wel verbijsterd vinden )
Teveel, zelf heb ik er 9 die ik geregeld draag en grotendeels door de hobby zelf zijn bekostigd. De rest - stuk of 70 - is allemaal verkregen voor de hobby/reparatie/verkoop/onderdelen. Een oude Seiko nieuw leven in blazen geeft mij meer voldoening dan een nieuw horloge kopen.