Ik loop er niet mee te koop hoor Michael, maar heb allang mijn donatie gedaan aan 555, dan weet ik ook dat het goed terecht komt. Daarnaast steun ik nog 2 doelen waarvan ik 1 extra gesteund heb met de Pook. En daarnaast natuurlijk ook via de kalender van Jurk. Dus Michael, was dus zonder jou oproep al aangeschoven aan je tafeltje!
Ik heb zelf een polsomtrek van ca. 21cm dus waarom niet?
Deze Omega meet overigens 34mm ex kroon en dat was een normale grootte voor een heren polshorloge in 1951.
Dit is het uurwerkje na de service beurt die ik indertijd heb laten doen, daarna heb ik hem zelden gedragen overigens, ik heb gewoon teveel keus…
De kast incl. achterdeksel is verguld en dat zie je niet vaak bij Omega.
ook bijgedragen om op de cartoon te komen?
Nevermind, ik laat mijn bod gewoon staan, gaan we niet moeilijk doen
Strip van Jurk: 750 INSCHRIJVING GESLOTEN
ray1981, anoniem, TheStig, Hertogjan, etc
GA2100 van Dough: 125,-
TommyS
Pulsar van Pontiac:
Timex van Cihanski: 50,-
Amazon
Invicta van Chihanski:
Seiko van SuperC: 50,-
MS87
AP doosje van JohnWick: 50,-
TheStig
Toilettassie van Metin: 50,-
TheStig
IWC watchroll van Hollywoodted: 25,-
TheStig
Gruwelijk lelijk Mazda-horloge van Juxienn: €100,- Watchbird
Schilderij van RO3L: 150,-
wvergers
Orient van Double-E:
Luminox van Watchbird: 100,-
RO3L
Ingelijste print van RO3L:
Seiko van RO3L:
Nobreza van Amazon: 85,-
TheStig
Omega van Frans53: 301,-
TheStig
Lip van basvg: 50,-
Redchilly
Truwood van Sebva:
Huh?
Is de veiling na een paar bodjes al afgelopen dan?
Nope, wat ik gedoneerd heb is best een aardig bedrag en gaat verder niemand iets aan. Hoop dat het bijdraagt aan de ellende aldaar, maar fijn als anderen bijdragen om in de cartoon te komen!
Heb je dat tegen mij of…?
Zo ja wie heeft dan bepaald wanneer de veiling is gestopt als ik vragen mag.
Uiteraard.
Alle veilingen lopen tot zaterdag 18-02 18:00
Behalve die van Jurk, die is gesloten.
Ok, dan komt die 250 van Farfal in ieder geval goed terecht bij 555. Alleen staat daar niet noodzakelijkerwijs een Omega tegenover mocht er iemand 275 bieden bijvoorbeeld.
Neem aan dat er wel een bewijs van de overboeking overlegd moet worden?
Ah duidelijk, dank je wel.
Jij controleert ook de betalingen aan 555 of…?
De winnaar meldt zich dan per pb aan mij met naam en adres gegevens neem ik aan?
Thanks, ik kon dus niet bij de foto’s!
Ik bied €50 voor de Seiko van SuperC
Deze kunnen ze ook persoonlijk naar jou sturen?
Nee hoor, ik heb er geen belang bij. Thnx voor het aanbod. Wel mooi dat jij al 250 hebt gedoneerd, mocht iemand nog meer bieden dan wordt er dubbel voor betaald!
Ik hoop dus dat iemand nog wat meer kan bieden voor het goede doel. Mooie Omega van @Frans53
Edit: 301 al geboden
Het lijkt me makkelijker als de winnaar van de veiling en de aanbieder zelf contact met elkaar opnemen en dat onderling regelen. Dan hoef ik er ook niet tussen te zitten.
Ik organiseer dit ook niet, ik heb alleen het bijwerken van de lijst een beetje op me genomen.
Staat erbij