Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

€60,- voor de Invicta.
Welke is het?

4 likes

Mooi, voor iets meer dan €450 heb je een Omega

1 like

27.50 voor de omega sleutel hanger :wink:

3 likes

Ook heel leuk maat buiten buget op dit moment

1tje met witte wijzerplaat. Heeft wel wat weg van een Daytona dus die € 60 is natuurlijk veel te weinig.

Hier is de foto:
https://www.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/2/9/8/2986a0b99dcc2ad05998219a6cc5681e04c251d5.jpeg

2 likes

Deze

1 like

Ok €75 dan.

6 likes

Respect :muscle:

1 like

Maar dat doe je wel :wink:
En ik begrijp het ook wel. Als iemand een object afstaat voor een goed doel dan is het fijn als daar veel voor gegeven wordt, liefst meer dan de echte waarde.
Uiteindelijk doen we allemaal wat we kunnen of willen, soms in stilte, soms met wat show…

2 likes

@drex Jammer dat je hier ook weer komt stoken…

Je verpest de sfeer in het ene na het andere topic.

Mijn mening…

Edit: Om die reden gevlagd, open en bloot!

3 likes

Ok.
€100,- voor de Invicta dan.

3 likes

Grote praatjes, doe dan zelf eens een bod? Ipv mij richting de grond te boren? Aanbieden heb je nog niet gedaan, jouw biedingen heb ik nog niet gezien?

2 likes

Het doel heiligt de middelen? Als hierdoor meer mensen geholpen worden, prima dan, toch?

1 like

Maar meneer Drex, het is toch zo dat door deze actie per saldo meer geld die richting op gaat. Dat is dan toch positief of zie ik dat verkeerd?

4 likes

We komen ergens…
Dan verhoog ik het bod op de Omega ook naar € 475

3 likes

Zo boos

2 likes

Arme Drex…

2 likes

Ik snap 'm ergens ook wel…
Maar daar is dit topic niet voor.
Dit topic was om te bieden

:arrow_up: naar 60 euro voor den Casio Enduro ! Helemaal gek geworden hier …

3 likes

Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië om te herhalen.