Hulde voor het initiatief. Als tl-1 kan ik helaas niets in de verkoop aanbieden voor schenking.
A jij doneert de piano, lets sing together…ik bied 5 euro
Het is niet mijn bedoeling om een hele discussie los te maken of iets goed of niet goed is…jammer dat het zoveel discussie oplevert, terwijl ik hoopte liever iets constructiefs bij te dragen d.i. iets te doen voor je medemens. Doe je t niet, even goede vrienden…dit is geen discussie waard maar juist actie waardig. Kun je wat ‘doneren’ in de vorm van…mooi, kun je t niet, wil je het niet ook goed, no offense…er ligt al genoeg puin.
Ps s’ nachts is t heerlijk rustig hier
Hier hetzelfde.
Mijn donatie is direct naar een betrokkene gegaan. Zonder organisaties.
Makkelijkst is 555.
Kleding en spullen via een moskee kan ook.
Meer dan indrukwekkend wat daar gebeurd.
Echt respect voor de geboden hulp.
Tientallen vrachtwagens rijden er inmiddels naar het rampgebied vanuit Nederland.
Iedereen helpt naar vermogen.
Ook bij de Turken mensen die via sociale media melden dat en hoeveel er gegeven is.
Geen probleem vind ik.
Als iemand niet helpt, ook geen probleem.
Een ieder maakt zijn of haar eigen keuzes.
Problematisch wordt het pas als ‘de omgeving’ gaat bepalen wat een ander wel of niet moet/mag doen.
Mijn vraag aan iedereen:
Deze ramp is ongekend.
Wilt u doneren aub?
Yes, goed idee. Jurk z’n acties doen het ook altijd goed en de laatste Oekraïne actie was ook een succes.
Laten we wel één overzichtelijk bericht maken met alles wat iedereen wil veilen.
Misschien dat we dat bericht met z’n allen
kunnen bijhouden/updaten/kopiëren om de standen bij te houden.
Uiteraard zal dit wel moeten in overleg met @Jur Dus bij deze… Wat zijn jouw gedachten hierover Jur? HF heeft inmiddels wel laten zien dat we dit soort acties goed kunnen laten verlopen.
Ik heb nog een nieuwe G-SHOCK GA2100 die geveild mag worden. Ik zal zo even foto’s maken en die plaatsten als we toestemming hebben.
Denk wel dat we de actie kort en snel moeten houden. Uiterlijk een week anders wordt het een oneindig verhaal.
Is het een idee als één iemand het geld inzamelt en dat in één keer overmaakt of doet iedereen het apart met een bewijsje van overmaken?
Iemand nog suggesties?
Edit: misschien was ik iets te snel en enthousiast met reageren. Ik zie dat het draadje al behoorlijk uit de hand begint te lopen.
Zullen we proberen om iedereen die mee wil doen aan een veiling z’n ding te laten doen en iedereen die een politiek of persoonlijk plasje erover wil doen vriendelijk verzoeken dat of onderling of in een ander topic te doen?
Beste HF leden,
Het zal jullie niet zijn ontgaan, de aardbeving in Turkije & Syrië. Met duizenden doden, talloze gewonden en meer dan 4 duizend gebouwen die zijn ingestort is het een ontzettend grote ramp geworden.
Via deze weg wil ik deze enorme ramp nogmaals onder de aandacht brengen. Het rode kruis en giro555 zamelen geld in om de getroffen te kunnen helpen.
https://giro555.nl/giro555-in-actie-voor-slachtoffers-aardbeving
Bedankt voor het lezen
Zie inmiddels het eerste bericht van dit topic.
Jullie laten je in dit soort situaties altijd van je beste kant zien. Erg mooi
Ik ben altijd voor! Dit is idd een ongekende ramp. Niet te bevatten. Help graag. Heb alleen even geen idee waar ik ‘jullie’ het blijste mee maak.
@Watch_Only staat op mijn wachtlijst voor een avatar, zijn bijdrage zal ik in ieder geval doneren.
…. Had het beeld gezien, maar dacht dat hij nog bij een levend persoon zat te wachten om die niet alleen te laten. Dit komt wel extra binnen.
Misschien verveilen van een stripverhaal?
Als ik je dit weekend in de strip laat springen op de bar… wat doneer je dan?
Aan de andere leden… je kunt een camio in de strip van dit weekend kopen. Kom maar op.
We draaien het om.
Constant hem taggen heeft ook geen zin.
Hey allen, mooi dat er ook binnen HF bij een groot deel de solidariteit en empathie de boventoon voert!
Mocht je gericht willen doneren, doe dat dan aub via deze link:
https://ahbap.org/disasters-turkey
Ahbap is een organisatie van rockster (letterlijk) Haluk Levent, die al jaren bekend staat om direct en op locatie hulp te bieden!
Thanks voor je medewerking Jur
Hierbij gelijk mijn bijdrage.
Ik bied deze zelfgemaakte custom GA2100 aan.
Het horloge gaat uiteraard naar de hoogste bieder. Het volledige bedrag gaat naar het goede doel, verzendkosten neem ik voor m’n rekening. Wat was het deze keer? Edit: ik zie dat @Cihanski al een mooi doel heeft aangedragen.
Goed bezig topper Opbrengst gaat dan hier naartoe. Ik ben voorstander van direct en lokaal doneren, dan komt het geld naar mijn mening vaak beter terecht.
Bieden kan tot zaterdag 18-02 18:00
Misschien is het een idee om die datum voor alle zaken aan te houden?
Dan houden we het overzichtelijk en kunnen we er daarna ook een streep onder zetten.
Dank @anon51488064EVHF Dank @jur en direct aan Syrië doneren kan ook ( die hebben het nog zwaarder ) via het Rode kruis ;
Gelijk maar een lijstje om alles bij te houden.
Deze kunnen we samen wel kopiëren/plakken/bijhouden/jeweetwel toch?
Wie het verneukt krijgt straf.
Strip van Jurk: 300,- ray1981
GA2100 van Dough:
Heb al 25 euro van een ander. Dus 325 momenteel.
Strip van Jurk: 325,-
ray1981, anoniem,
GA2100 van Dough:
Ik draag deze Pulsar aan. Richtprijs 50 euro, meer mag natuurlijk ook. Meer details niet zo voorhanden ben op mijn werk.
Heb vanochtend mijn Philips vintage audio verzameling verkocht. En na het zien van de afgrijselijke beelden die voorlopig niet meer van mijn netvlies verdwijnen heb ik de opbrengst gedoneerd aan Giro 555. Niet om mezelf op de borst te kloppen maar als je iets van waarde kan missen verkoop het dan en geef.
Mooi gebaar.