Dat kun je wel zeggen ja.
De hele maatschappij houdt daar op te bestaan.
Filmbeelden komen ook zo veel harder en directer binnen dan cijfers en verhalen. Man die tientallen familieleden is verloren en dan hulpverleners aanklampt voor hulp voor z’n laatste paar mogelijk nog levende familieleden. Intens verdriet, en dat keer miljoenen.
En het kloppen van een overlevende horen maar beslissen dat het te moeilijk is om erbij te komen en dat je je tijd beter kan besteden aan anderen. En dat aan familieleden moeten zeggen.
Alles is welkom voor hulp!
Geen idee wat ik met 10 bandjes moet , maar ze zijn te leuk. Ik weet niet of het mag, maar ik bied 25 euro voor 5 bandjes. Kan dat ook?
Wat mij betreft geen probleem deze doe ik er los bij voor jou, blijft het originele lotje bestaan.
Als dit mag van de organisatie?
Als de rest een beetje gaat bieden wel
Het gaat me niet om de horloges maar als ik hier en daar wat kan pushen doe ik dat graag, als ik uiteindelijk eindig met 3 Invicta’s en wat ander spul dan euh… is dat een (hele) kleine opoffering t.o.v. de mensen die spullen doneren, om nog maar te zwijgen van het leed van de getroffenen en betrokkenen.
Top Bram, veel kleine beetjes maken een groot bedrag
Ja verschrikkelijk, maar het gebied is ook zo groot. Hoe moeilijk moet het wel niet voor de hulpverleners zijn om keuzes te maken, denk dat ik het mentaal niet aan zou kunnen. Zijn echte helden voor mij die hulpverleners.
Ik heb geen verkooprechten, maar heb direct bij eerste mogelijkheid samen met mijn vrouw gedoneerd aan 555. Het is verschrikkelijk om te zien wat daar is gebeurd…
€130,-
Even ter verduidelijking, je hebt in dit topic geen verkooprechten nodig. Het staat je vrij om iets voor de veiling aan te bieden of te bieden op items
Dank je Fred voor de verduidelijking.
Ik heb nog wel wat bandjes en zelfs een paar horloges waaraan de opbrengst naar 555 kan. Moet ik dan bij verkoop ergens het bewijs van donatie naartoe sturen?
Je kunt ook vragen aan de winnaar van jou veiling of, hij na toezending van jouw objecten, het geld zelf overmaakt naar 555. Ale zo ga ik het toch doen
Dankje Roel!
Zo ga ik het ook doen, dan is het helder en makkelijk! Dank voor de tip!
Heb ik ook geprobeerd.
Truwood van Sebva: 30,-
Even wat dingen omhoog krijgen.
€ 40
Lotje banden van Laurentiuss: 10,-
Deze ook € 40