Je hebt zeker nu al plaats gemaakt en een schroefke in de muur zitten?
Ze hebben hem gereanimeerd.
Oh jee… ben benieuwd…
Dat moet ik aan mijn klus mannetje vragen.
De heer heeft mij niet op deze wereld gezet voor fysieke arbeid, ik dien een hoger doel.
Het was leuk je gekend te hebben
, maar je weet dat er maar 1 Jesus is op het forum die onze zonden vergeeft
Hopelijk heb je nog geen afspraak gemaakt, ik gok dat iemand er nog wel overheen bied!
€75
Lijkt me wel. Ik heb in meerdere topics reclame gemaakt voor de veiling. Levert geen problemen op, alleen maar likes.
Rolex boek van Mats : €40,-
Rolex boek: 75
Ik krijg niks, klopt maar ik weet ik geef en dat telt, dat gevoel om aan iemand in nood te kunnen helpen en wetende dat ik het zelf goed heb, qua eten drinken en een warm bed. dat is delen, dat is naastenliefde en dat doen wij hier allemaal tesamen en hoe mooi is dat , dank jullie allemaal, voor elke bijdrage of bieding, het is een hulp gebaar het is een naastenliefde gebaar, zoals we vaker deden, mede dank zij @Jurk onze teken vriend, altijd daar voor goede doelen, zonder eigen belang, maar altijd vanuit het hart en recht door. dank jullie
Intussen in Rolex only:
Wat een leuk naslagwerk over vintage Rolex sporthorloges staat er op de veiling zeg. En dat voor het goede doel…
Geweldig!
Daarnaast ook nog een Rolex cap en sleutelhanger in de veiling ten behoeve van de slachtoffers van de aardbeving in Syrië en Turkije!
Onjuist, weet zeker dat je heel veel waardering krijgt van een ieder hier, zeker van mij
Rolex boek ? Waar ? Ik spaar Rolex boeken als er maar plaatjes in staan
Ja @fredpanarai1 €100 eu, ook omdat ik helderziend ben
dank je, maar mijn waardering gaat vooral uit naar jullie allen namens al die mensen in nood, zoals nu in Turkije en Syrie. En wat zal het volgende wezen? hopelijk niemand.