Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

Prachtig bedrag!!

Goed gedaan heren!
Çok güzel

Super, mooie actie en mooi initiatief!

Leuk topic en fijn om aan mee te doen.

Mooie actie!

Moet ik nu individueel contact opnemen met de donateurs? Of maak ik het totaalbedrag van de 4 objecten over aan 555 en deel dan het betaalbewijs met ze?

Mooi initiatief met een top resultaat, applaus voor iedereen !! :raised_hands:t2::tada:

neem contact en vraag hoe jullie het willen doen, met doen bedoel ik het regelene LOl

2 likes

Wat een rally nog zo in het laatste uur. Jammer dat ik er niets van heb meegekregen :weary:

Iedereen bedankt voor de inzet. Ik heb er van genoten en vond jullie enthousiasme aanstekelijk. Dat was de reden dat ik met alle plezier het lijstje heb bijgehouden.
@VmaxNL hartstikke bedankt voor het overnemen op het laatste moment. Zonder jou was het een domper geworden.

Neemt iedereen contact met elkaar op voor de onderlinge afhandeling?

12 likes

Ok top. Naar wie moet ik het bedrag overmaken? Ik heb niet al de berichten gevolgd.

1 like

Kan @Cihanski melden waar de €100 naar toe moet?
@RO3L de €200?
@SDW de 20?
en
@Double_E de 200?

Groeten en hartelijk bedankt
John

2 likes

pm even

Alles ging toch centraal naar 555?

Bedankt voor het initiatief, de organisatie en het bijhouden van de score @GiveMeYourDough @VmaxNL.
Een mooi doel met een mooie opbrengst!

3 likes

Ja zeker dikke pluim :+1: :+1: :+1: :+1:

Dat vind ik prima of was je overboden op de Zeno, even terugzoeken.
PB wel even je adres.

Top actie dit! Dank aan de tijdelijke moderators :wink:

1 like

Even PB naar elkaar sturen en onderling regelen.
Jullie kunnen onderling het doel uitzoeken zolang het geld maar in Turkije en Syrië terecht komt.

6 likes

Dank aan de leden van de informele organisatie en alle gulle gevers !

5 likes

Held!! Applaus voor deze Grootheid der Aarde!

1 like
Nobreza Amazon € 160,00 Tommyvdv
Omega Frans53 € 500,00 Tommyvdv
Vostok PetraO € 110,00 Tommyvdv
Zeno-watch LeenV € 180,00 Tommyvdv
2 likes