Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

In dat geval heb ik nog een heel lelijk Mazda-horloge :rofl:

Welke gek daar een euro voor durft te geven mag ‘m hebben.

6 likes

:joy: ik bied 50 alvast

5 likes

Strip van Jurk: 750
ray1981, anoniem, TheStig, Hertogjan, etc

GA2100 van Dough: 100,-
Mercator

Pulsar van Pontiac:

Timex van Cihanski:

Invicta van Chihanski:

Seiko van SuperC:

Moonswatch van Metinsta: 500,-
L*ster**r

AP doosje van JohnWick:

Toilettassie van Metin:

Gruwelijk lelijk Mazda-horloge van Juxienn: €50,-
Jurk (wat een dwaas :joy:)

9 likes

Inmiddels richting de koper. Bewijs van overboeking reeds overhandigd.

8 likes

Dat doet die mysterieuze Lusteruur goed!

2 likes

Puur voor de magikterugopHFcreditpoints.

Nee hoor, lekker bezig pik. Ik weet dat je meeleest :heart:

4 likes

Hé Jurk, deze Mazda loopt wel :face_with_hand_over_mouth:
#helpjurkaaneenlopendemazda

11 likes

Ik zie dat je bij 1000 toeren al tussen de 150 en 180km/u rijdt maar hoe laat het is?

3 likes

Wat gul jux! Je meest waardevolle horloge aanbieden voor een goed doel :grin:

2 likes

By far!

3 likes

Omdat het technisch niet helemaal lekker ging met die partij van @Cihanski is het deze via rode kruis geworden :ok_hand:

Daarnaast lees je ook wat reacties van forumleden die anders denken over donaties, gewoon niet reageren.
Die kunnen ook hun eigen topic starten en hele dagen met argumenten over en weer gooien waarom ze zo slim zijn om niet te doneren.

Is een beetje als hele dagen zeuren over Rolex in het groen en geen Rolex hebben :wink:

14 likes

Of mensen die mijn Seiko 5 niet mooi vinden en zelf alleen maar een simpele Rolex hebben.

4 likes

Dus jij heb mij zitten vlaggen om niks?

Ik heb een bedrag naar 555 overgemaakt, twee dagen geleden al. En wat hier gebeurt, het verkopen van horloges en weet ik nog wat meer, vergezelt gaande van grappen en grollen. Dat vind ik entertainment en daar hoef ik niets van terug te nemen. Verder wil ik hier niets meer over horen. Basta!

2 likes

afbeelding

:wink:

2 likes

Inderdaad, ik moet om m’n hart denken. Ik kom trouwens net bij de cardioloog vandaan en die had niet zulk goed nieuws.

3 likes

Ik maak een bedrag over naar 555. Dat is het handigst, omdat het geld wordt verdeeld onder verschillende organisaties.
Maarruh…goed bezig, vrouwen!

6 likes

Voila!! :+1:

Zo simpel is het, de rest is, tja … entertainment :face_with_hand_over_mouth:

@Jurk ik zou heel graag in de strip willen, kan dat in een korte rok waar van onder mijn kwast uithangt ( LOL) normaal formaat. hahahaha
Ik veil graag een schilderij op doek ervoor, gemengde techniek.
Druk op Canon doek afgewerkt met acrylverf en UV vernis. opgespannen en randen zijn doorgeschilderd. afmeting 90/55 cm
Ik zou zeggen t/m zondag mag men bieden. om 20 uur sluit ik af.
Is dit oke zo?

7 likes

Noted :joy:

2 likes

Hartverscheurend wat daar aan de hand is, en hartverwarmend❤️ wat ik hier zie gebeuren.

Ik doneer mijn Orient, alles bij elkaar enkele dagen gedragen en nauwelijks van nieuw te onderscheiden.

14 likes