Verzameltopic veiling t.b.v. humanitaire ramp in Turkije en Syrië - Loopt tot Zaterdag 18/02 om 20h

Het is toch niet te geloven!

Rode Kruis dan maar.

3 likes

@RO3L is deze apart te koop? Wat zijn de afmetingen?

1 like

apart bedoel je zonder kader? ja dat kan , nr 4 dan word het ook mogelijk 20 euro verzenden inbegrepen voor goede doel

Dan overbied ik de aanbieder. 80 euro. .

3 likes

:+1:t2:

1 like

Het was mij niet duidelijk of je deze los verkoopt en of deze ingelijst is.

Want dan heb ik wel interesse als de maat juist is? Wat is de maat?

Zou het niet te hoog nemen. Het is een politiek spel die nu ook meteen word gespeeld. Haluk levent is echt iemand die alles in zijn macht. Sterker nog, hij heeft dit team opgezet omdat de overheid niks doet.

Maar giro555/rode kruis zijn de instanties die wij hier hebben en prima veilig onze donaties heen kunnen sturen!

1 like

Als je daarin consequent bent zou je dus ook kunnen beweren dat de aardbeving helemaal niet heeft plaatsgevonden. Want dat hebben we ook van de televisie en zo. Toch? Of ben je zelf ter plekke wezen kijken? :thinking:

Kortom: klets niet zo raar joh. En al helemaal niet in dit topic. Het geeft geen pas. Enfin, ik gebruik wel gewoon giro 555. En ik raad de rest aan dat ook te doen.:+1:t3:

4 likes

Mooi initiatief weer van ons forum!
Ik heb al wat naar 555 overgemaakt maar wil ook wel iets bijdragen aan dit HF initiatief.

Omega 28.10 RA PC 17 jewels
cal. 342 “bumper” automatic
serienr.: 128532223
case: F6266 - 0183069
bouwjaar: 1951

Laat me ff weten aan wie ik het horloge kan zenden, hopelijk brengt hij een leuk bedrag op :wink:

20 likes

Ik bied 25 euro op iets waar nog niet op geboden is.

4 likes

Ik denk hier in het topic als ik zo eens naar boven scrol…

De forumbaas mag er wel weer even doorheen met de bezem :joy:

1 like

Misschien kan daar hier een apart topic voor geopend worden, waar alleen met biedingen gereageerd kan worden (kavels nummeren)?

Strip van Jurk: 750
ray1981, anoniem, TheStig, Hertogjan, etc

GA2100 van Dough: 100,-
Mercator

Pulsar van Pontiac:

Timex van Cihanski:

Invicta van Chihanski:

Seiko van SuperC:

AP doosje van JohnWick:

Toilettassie van Metin:

IWC watchroll van Hollywoodted:

Gruwelijk lelijk Mazda-horloge van Juxienn: €100,- Watchbird

Schilderij van RO3L: 150,-
Wvergers

Orient van Double-E:

Luminox van Watchbird:

Ingelijste print van RO3L:

Seiko van RO3L:

Nobreza van Amazon: 80,-
Blauwbeer

Omega van Frans53:

4 likes

Je kunt bovenstaande lijst kopiëren en je bod erbij zetten of gewoon hier roepen wat je waar wilt bieden.
Ik zal proberen aankomende week de lijst zoveel mogelijk bij te houden maar iedereen mag dit uiteraard doen.

Misschien heeft er iemand zin om alle foto’s van de aangeboden spullen op een rijtje te zetten?
Ik heb daar geen zin in :grimacing:

3 likes

Goed initiatief! Zelf ook gedoneerd.

1 like

Ok ok, komen ze.

9 likes

Wat is zoiets normaal waard? Heb zelf geen flauw idee, wil ook zeker geen schaamteloos bod uitbrengen!

1 like

@RO3L moeten we voor jou straks een inzamelingsactie opzetten omdat je geen spullen meer hebt? :sweat_smile:
Goed bezig man.
Die 10 printjes? Doe je die bij dat ene schilderij of gaan ze allemaal apart? Dat wordt wel lastig bijhouden.

1 like

Dat is dit topic. Het wordt helaas alleen gebruikt door een paar sneuneuzen die continue hun mening en politieke plasje erover moeten doen. Een nieuw topic openen heeft geen zin, dat hebben ze zo gevonden. Handhaven lijkt de enige remedie helaas.

4 likes